nuffnang

Saturday 22 June 2013

Bagaimana Gay Menggoda Lelaki Lurus... AWAS LELAKI!




Kali ni aku nak kongsikan kisah-kisah dari pengalaman sendiri, bagaimanakah caranya seorang lelaki Gay mengorat lelaki lurus untuk membelot dari fitrah seks yg lurus.

Aku ada ramai kawan gay, diorang berselera kaum sejenis, ada gay yang terang - terang mengakui selera nafsu diorang. Ada jugak Gay yang cover line, ada jugak gay yang coverline tapi pecah lubang. golongan gay yang kantoi selepas itu pasrah pun ada.

Tapi yang paling Sadis adalah golongan lelaki straight yang 100% tulen dan bernafsu normal mula berpaling ke arah gay. golongan inilah yang paling meruntunkan hati, kalau nak difikir-fikirkan balik, agak tak logik dan susah nak masuk akal mcm mana seorang lelaki lurus boleh tergoda dengan gay.

Kat sini aku akan kongsi dengan korang serba sedikit skill-skill yang diorang guna, adapun cerita ini bukanlah tokok tambah atau rekaan, sebaliknya dari pengalaman dan pengamatan sendiri.



Jenis- Jenis Gay.

1. Jenis Bottom :- lelaki yang suka menerima, dan memainkan peranan sebagai perempuan yang dinodai. bahasa kasarnya, lelaki yang diromen.

2. Jenis Top :- lelaki yang memberi, memainkan peranan sebagai lelaki yang menodai.lelaki yang meromen.

3. Jenis Flexible :- Lelaki yang menerima pun boleh, memberi pun boleh. meromen pun boleh, diromen pun boleh. kira serba boleh la nih.

Ada lelaki Gay jenis top yang kelihatan seolah-olah sangat macho dan heroic, takda kesan2 kelembutan/kewanitaan langsung, tapi kalau bagi yang expert masih boleh trace diorng ni gay atau tak. ada la code of conduct yang menjadi signal ke'gay'an tu.

Bak kata kawan aku masa belajar dulu

" Putra, diorang ni walaupun top dan jantan habis, tapi gentle diorang tu still boleh tracelah beb, ko try tengok ricky martin tu, aku berani bet la yang dia tu gay"

" macam mana pulak ko boleh tahu dia gay ke tak wei?"

"Senang je, segagah-gagah dia, mesti dia nak jugak pakai something yang feminin. kurang- kurang nak pakai lip balms.. jantan straight takde de nak pakai balms2 ni nok. tak kuaseee"

lantas dari statement dan pengalaman aku berkawan agak rapat dengan gay friends ni lah yang membuatkan aku mengeluarkan idea :-

" Hanya ada sempadan garisan yang sangat halus yang memisahkan antara lelaki metrosexual, lelaki comel, dan GAY. Jika tidak berhati-hati, akan tergelincir ke sempadan gay tanpa disedari"

***********



Jenis-Jenis Godaan

1. Godaan Pertama : Menghapuskan rasa bersalah.

Kaedah Godaan ini adalah cara yang paling efektif dan paling berjaya digunakan oleh golongan gay bagi menarik lelaki straight terjebak ke dunia gay. Gay akan meyakinkan lelaki normal bahawa mereka tidak akan dicop sebagai gay jika memberi anu mereka di'kerja'kan oleh lelaki gay.

" Camon Zack, u bagi la i usap-usap 'adik' kau tu, jangan la kedekut sangat, kau takkan jadi gay, sebab nafsu kau normal. kau lelaki lurus, sebab kau tak hadap pun batang lelaki kan? kau kan ada kapel kan? skrg kau kapel ngan Emy kan? ok what... tu maknanya kau straight"

" Woi Jambit, ko jangan nak tackle aku, aku straight wei. jangan harap aku nak bagi ko raba anu aku"

" Alah, zack... berlakon inesen konon. boleh la cakap duduk jauh2, meh sini rapat2, tengok bila aku dah gosok kau, tengok bangun ke tak anu ko tu..camon zack, try sekali je, kalau aku gosok ko tak terangsang, tu dah buktikan ko memang straight tau...meh baby meh..."

Jika Zack tidak kuat iman, dan pergi menyahut cabaran membiarkan maruah kejantanannya di test oleh Jambit, mungkin selepas itu zack akan mula merasa nikmat di layan oleh gay. maka terperangkaplah zack dalam kancah ke'gay'an.



2. Godaan Kedua : Balas Budi

Lelaki Gay dikenali sebagai manusia yang berusaha bersungguh-sungguh untuk menggoda lelaki maskulin dan lurus menjadi kekasih diorang. Gayboy sanggup berhabis duit, tenaga dan masa semata-mata nak memastikan hasrat diorang mendapatkan lelaki tough sebagai teman hidup.

Ada satu lagi rahsia, Gayboy kalau boleh taknak kapel dengan Gayboy lain yang terserlah kelembutannya, sebab bagi diorang, keadaan itu akan membuatkan diaorang rasa jadi mcm lesbian.

Trophy yang sebenar adalah berjaya menggoda lelaki straight yg kasar, heroic, jantan habis dan comot2 berjambang jatuh cinta kepada diorang. Cara kedua yang sangat efektif jugak adalah menanam budi tanpa disedari.

Perkara mcm ni selalu terjadi kat Universiti, samada oleh 'orang luar' gay yang kaya2, gay2 tua, staff kolej gay, atau senior gay yang akan melabur secara ikhlas kepada lelaki-lelaki straight. diorang akan panggil junior2 ni sebagai Jambu, anak ikan atau 'adik-adik'. Selalunya anak ikan inesen ni tak perasan yang diorang tengah dibela oleh 'akak-akak' atau 'mak-mak hayam'.

Yang selalu dilabur adalah, belanja makan, bawak kuar outing ronda-ronda naik kereta, ajak tidur kat rumah teres atau banglo, bagi main game playstation, belikan baju & jeans2 branded. jam tangan dan bagi duit belanja.

Dah berapa ramai pulak kawan aku yang aku tengok kena bela tanpa diorang perasan. selalunya lelaki2 anak ikan ni rasa diorang cerdik, konon-konon diorang mcm nak amik kesempatan la kat gayboy tanpa diorang ternoda maruah. tapi sebaliknya bila diorang merelakan diri diorang dibela membuatkan orang2 sekeliling mengecop diorang anak ikan rasmi.

" Erul, aku nak cakap sikit kau ni la, aku tengok kau dah start tdo kat rumah Dr Hamdan, makan tdo kat sana tiap-tiap weekend. dah mcam anak ikan dia pulak. kau ni tah-tah dah kena romen ngan dia kot!"

" Please.. tolong sikit ye Harun, kau ingat senang-senang ke aku nak bagi dia tikam aku, aku ni straight la, aku saje je nak pow dia. dah dia rela nak support aku, biarlah, aku belasah je la. best woo duk rumah dia, hari-hari boleh makan drumet goreng, main PS2, bawak wira dia jalan2..best gila!!!"

" Lorhhhh ko ni Erul, kalau dah mcm tu, apa bezanya kau dengan anak ikan gayboy lain?"

" errrkkkk.... gulppp"

Dan pabila tibanya waktu yang terdesak macam keadaan nak pinjam duit, masa itulah Gayboy akan mula tarik tali jorannya.. prrraaappppp pancing mengena!!!!

" Abg boleh bagi RM800 yang erul nak tu, bukan takat 800 je, iphone pun abang boleh bagi tau, tapi erul kena la bagi sumthing kat abang jugak, hidupkan ada give and take. malam ni erul tido kat bilik abang ye, tdo teman abang je, bukan buat apa pun"



3. Godaan ketiga : Raba dalam Samar

Bagi memecahkan tembok kejantanan dan kelurusan, Gayboy akan berusaha untuk meraba-raba dulu. Jika mereka meraba secara obvious dah tentulah akan diberikan sepakan padu maut di pinggang sebelah kiri. Jadi bagi mengelakkan mereka di reject secara kasar, sesi meraba sambil bergurau akan dilaksanakan secara halus.

Sesi Meraba ni, ada beberapa seni yang sangat delicate. salah satunya, adalah meraba sewaktu mangsa sedang tidur nyenyak tapi dekat-dekat nak bangun. Maknanya Gayboy akan meraba masa lelaki tu dalam mamai-mamai nak bangun tdo.

Diorang akan raba-raba, gosok-gosok dada, kemudian perut dan bila dia tengok mangsa tak sedar diri, layan ngantuk dan sedap, diorang akan maju lagi selangkah kehadapan dengan cuba memasukkan tangan ke dalam sepender.. dan jika nasib diorang baik, mangsa akan merasa sedap dan terus membiarkan sesi meraba itu berlanjutan walaupaun hakikatnya diorang telah terlanjur.

konon-konon nasik dan menjadi bubur, buat apa nak elak-elak, layan je lah. Ha..situasi mcm ni lah yang banyak memerangkap golongan lelaki straight terjebak dengan kancah homoseksual.

Tetapi jika lelaki itu mempunyai iman yang utuh dan masih mempunyai akal yang waras untuk mengelak dari terus diraba dan dinoda... mungkin Gayboy itu akan bersarapan sepakan kaki kanan tak berbelah bagi.

***************

Itulah serba sedikit info bagaimanakah caranya Gay menggoda lelaki yang lurus. adapun kisah ini digarap bukan bermaksud mahu melucah, tapi mahu berkongsi maklumat supaya sama-sama dapat belajar mengelak dari terjebak.

Kepada wanita-wanita diluar sana, sila amik berat akan apa-apa perubahan yang ketara pada bf anda. kalau dia start pakai baju kemeja fit-fit, kasut nak jongkit2, minyak rambut, lip ice nak bawak dalam beg bila gi dating.. nampak lelaki hensem mula jeling2...suka sangat puji orlando bloom cute, vin diesel badan tough...ha.. tu signal2 la tu..

Jangan biarkan diri anda diselubungi misteri....... bersyukurlah anda jika pakwe anda selalu puji lisa surihani.. hahahahahahhaa....

@Akukah Lelaki Itu

7 comments:

  1. pergh... byk giler tips.. aku suke.. hehehe
    btw, salam kenal... baru disini

    ReplyDelete
  2. salam kenal.. thanks sbb menjengah blog aku

    ReplyDelete
    Replies
    1. good info, best gilerr,
      aku tak tau samada aku gay or straight.

      tapi aku suka tgk muka cool ko..


      Delete
    2. putra,
      ko ada tip ke utk atasi rasa takut @ gementar, please share

      Delete
  3. terima kasih sbb berkongsi maklumat . . :)

    ReplyDelete
  4. sesiapa yang nak budak berumur 13 tahun kote dia pendek je

    ReplyDelete