Digital clock

nuffnang

Thursday, 6 August 2015

Mandi Bogel Bersama Abang-Abang Lori


Hari ini aku ambil cuti. Nak habiskan cuti tahunan. hari rabu.... Nak jalan-jalan pun tak best semua orang bekerja. Cuaca betul-betul panas terik. aku berjalan menuju ke sungai tak jauh dari rumahku. lengang... tak ada tanda-tanda orng mandi-manda. terus melangkah ke kolam air yang paling tinggi. berpeluh badanku.... kalau panas-panas begini dapat berendam dalam air sungai memang best. aku menanggalkan pakaianku... hanya berseprender orange jer.... berendam seorang diri... segarnya.... terdengar bunyi ungas hutan memecah kesunyian. sesekali deru-deru angin kuat meniup pipiku membuat aku menggigil. aku melangkah ke atas batu hampar berbaring sambil menghadap langit. Aku angan-angan hingga terlelap..



aku terjaga dari tidurku bila terdengar suara bersembang sambil gelak ketawa. Aku terpandang beberapa biji lori parking di tepi jalan. Sekumpulan lelaki yang hanya berseluar jeans menyusuri tebing menuju ke arah tempat aku mandi. mereka datang kearah ku yang berada di sungai. Aku turun dari batu dan mengharung air sungai untuk ketebing. empat lelaki yang mempunyai badan yang besar daan perut yang boroi. Aku tersenyum melihat mereka seakan-akan beruang sedang menuju ke arahku. mereka berkumpul tak jauh dariku.... Aku memerhatikan lelaki yang berkumis paling tebal dan bercantum dengan janggutnya yang di trim kemas.
Tiba-tiba dadaku berdebar-debar kerana ku lihat lelaki itu menanggalkan seluarnya, dia berbogel dan tidak memakai seutas benang pun ditubuhnya. Jelas kelihatan batangnya yang besar tapi masih dalam keadaan kecut. tersengih-sengih lelaki itu padaku. aku membalas senyumannya. dia terus melangkah masuk berendam di dalam air.... terpelanting batangnya memukul pehanya kiri dan kanan setiap kali dia melangkah.... Aku menggigil kesejukan....Maklumlah baru lepas berendam kan..... Aku tergaman dan mata ku cepat-cepat toleh ke arah lelaki yang berbulu lebat di dadanya... bulunya bercantum hingga ke pusat... ini betul-betul macam beruang... aku tersengih melihat tubuh lelaki itu... dia membuka butang seluar jeansnya... melurutkan seluarnya dan mencampakkan ke atas batu berhampiranku. ala.... ingatkan dia pun bogel habis... rupanya pakai spender warna putih.... bontotnya pejal.... berjalan perlahan-lahan menyertai lelaki yang bermisai tebal berendam.... sambil melemparkan senyuman nakal kepadaku.
lelaki yang berkulit gelap turut menanggalkan seluarnya.... bulu kat pangkal koneknya begitu tebal..... menghiasi batangnya yang besar.... terjuntai-juntai masih kejut lagi.... selesai menanggalkan seluar jeansnya... terus berlari menuju kawan mereka berendam di dalm air sungai.... sambil menjerit.... terpercik air bila dia masuk kedalam sungai itu. seronok melihat lelaki beruang yang hensem-hensem berendam di dalam sungai. Mataku nakal melihat batang-batang lelaki itu. "glup".... aku menelan air liur melihat batang mereka..... Seorang lelaki lagi lambat sampai ke tebing... sampai sahaja dia duduk di tepi tebing sambil menghisap rokok.... matanya merenungku tajam semenjak tadi.... aku jadi serba salah di renung lelaki tersebut.....
Lelaki-lelaki itu main lap-lapkan badan masing-masing dari rambut hingga ke kaki. berganti-ganti. sesekali aku melihat mereka main tepuk-tepuk bontot mereka yang pejal sambil ketawa kesukaan. Ku perhatikan badan Abang yang menghisap rokok..... dadanya yang pejal... teteknya berukuran lima puluh sen... gelap.... dia nak telanjang atau pakai spender. Terasa stim juga batang ku bila melihat badan mereka yang sasa itu. "Woi.... tak nak mandi ke?." Jerit kawan-kawannya yang seronok berendam sambil menyimbah-nyimbah lelaki yang di tebing sambil lelaki yang berbogel menuju ke arah sungai. nampak koneknya terjuntai-juntai.
"Aku habiskan rokok dulu", katanya. lelaki itu mengelak dari simbahan air dan berjalan menuju kearah ku sambil mata ku melihat batang beliau yang masih berbungkus seluar jeans. "Sorang je ke?", Lelaki itu menegurku lalu duduk disisiku.... "ermmm..... sexynya......" lelaki itu melihatku sambil lidahnya menjilat bibirnya sendiri. "Ala...... abang-abang tu lagi sexy..... mandi bogel lagi.... " aku membalas dengan senyuman....."suka tengok laki-laki mandi bogel rupanya kamu ni..." lelaki itu seakan memancingku......"rezeki depan mata.... tengok je la...." aku tersengih-sengih...
Lelaki itu menanggalkan seluar jeansnya. lalu dicampakkan kepadaku... terpelanting batangnya.... aku menangkap seluarnya..... besar juga batang lelaki ni.... gemuk.... cendawannya berkilat mengembang... pasti dia stim tengok aku dari tadi...."Jom lagi mandi bogel sama-sama" dia mempelawaku... Tangannya cuba untuk menanggalkan spenderku....."Tak payahlah bang........."kataku. Cepatlah.... lelaki itu merentap spenderku...... kini aku juga berbogel bulat tanpa seurat benang dibadanku. Aku telanjang bersama lelaki itu di tepi sungai. Aku malu apabila dia merenung batangku yang mengeras. tanganku cuba menutup batangku dari di pandang lelaki itu. namun batang ku yang sudah mengembang keras tidak dapat diselindungi oleh tapak tanganku. "Sedap badan kamu ni..."lelaki itu terliur melihatku berbogel di depan matanya sambil tangannya merayap memegang perut ku kemudian kemaluanku. "Batang kau dah naik ni pun. Oh ye ,apa yang menyebabkan kau stim?... Tengok batang Abang ye?"....... "Lelaki itu memegang batangnya yang semakin tegang dan membesar.
"Nah ni genggam batang abang yang besar" Lelaki itu menyuruhku. Aku sedikit takut melihat lelaki itu lalu aku pegang batangnya. "Besarkan Batang Abang", katanya. Dan ku urut batang itu. "Suka batang abang tak?", katanya lagi. "Suka", Kataku perlahan kerana takut dengan suaranya yang garau dan kasar. "Jom kita mandi dulu".lalu tanganku di tarik masuk berendam ke dalam sungai. tetapi kami tak mandi bersama kumpulan kawan-kawannya... dia mengajak aku ke sebalik batu yang terlindung dari pandangan kawan-kawannya. Aku pun masuk di dasar sungai. Badanku dipeluk oleh lelaki itu. "Sebenarnya abang suka kat kamu dari tadi". Lalu bibirku dicium. Aku membalas ciuman dan mulut kami berkucupan. lidah kami bertaut.... sedap bercium dalam air yang sejuk begini. Abang dah jatuh cinta pandang pertama bila melihat tubuhmu. "Kalau boleh abang nak kamu duduk disamping abang selalu", bisiknya ketelingaku... terasa hangat hembusan nafasnya sambil dia mengusap tetekku. Aku membalas pelukannya. Dia menggosok-gosok lubang juburku sesekali memasukkan jarinya ke lubang juburku. Aku merelakan sahaja...... sedap.... desisku... Lelaki itu kemudian medukung ku ke arah tempat yang tersorok dan ditutupi oleh pokok. Laluku dibaring di atas pasir. Dia menindih badan ku lalu kami bercium molot lagi. "isap batang abang....", lelaki itu menyuruhku
"Cepatla.....", kasar suaranya mengarahkanku.... "nah isap batang abang ni Abang tak tahanni... cepatlah", arah lelaki itu. Aku jadi takut dengan perangai lelaki itu. aku alih muka ku ke arah koneknya yang gemuk dan berurat-urat, jelas melihat sedekat-dekatnya batang lelaki itu yang tegang, keras dan gemuk di cuaca terang sebegini. "isap konek abang sampai abang puas". Aku genggam batangnya yang sedikit gelap kemerah-merahan. Aku sedut batangnya naik dan turun dengan mulutku. Ku lihat lelaki itu menutup rapat matanya melayan kenikmatan kulomanku..... "Plop"...Sesekali aku sengaja lepaskan cendawan kembang miliknya terlepas dari sedutanku... "Arghhh.... sedapnya... pandai kami isap konek..." dia mendesis kenikmatan. Kemudian batangnya yang tegak macam pokok tempat kami bersetubuh, ku masukkan semula kedalam mulutku. Ku hisap perlahan-lahan..... kemudian ku isap laju dan ganas sambill lidahku memintal-mintal batangnya..."Arghhh...."lelaki itu mengerang kesedapan. Aku isap sedalam-dalamnya, mulutku turun naik dari pangkal konek lelaki itu hingga ke kepala takuk cendawan kembangnya... lelaki itu memegang kedua belah pipiku, aku menghentikan sorong tarik mulutku namun masih menyonyot batangnya... matanya kuyu menerima sedutanku... dia menarik wajahku supaya rapat kemukanya. Dia mengucup bibirku... misainya mengelumati bibirku. kami saling hisap dan menghisap lidah.
"Sedapnya kamu hisap.... betina tak pandai isap konek macam ni", "Hisap lagi......", lelaki itu menyuruhku. Aku pegang telonya yang tergantungan....kumasuk kedalam mulut kedua-dua biji telo lelaki itu. dia mengerang kesedapan. ku tekan lidahku sekuat hati ke telonya... aku jilat dari lubang juburnya menuju batang hingga kepala takuknya.... aku masukkan batangnya ke dalam mulutku perlahan-lahan lalu ku isap sepuas-puasnya. Kepala ku turun naik melayan batang lelaki itu....
Tangan lelaki itu mula meraba-raba bontotku.... diramas-ramas bontotku yang pejal dan bulat. jarinya bermain di daging kedutku.... "Arghhh...." aku terkejut bila jarinya menjolok kedalam lubang juburku. "pandai isap budak ni......", keluh lelaki itu. Kemudian dia menekan kepalaku supaya aku menelan batangnya sehingga habis... tersedak-sedak aku.... bontotnya diangkat sedikit.... "Arghhh......." jerit lelaki itu melepaskan kenikmatan pancutan air maninya.... terasa pancutan air maninya deras dan hangat didalam mulutku. penuh mulutku dengan air maninya yang banyak... kepalaku masih ditekan... nak tak nak aku tertelan air maninya. berketul-ketul macam telan hingus....masin...payau... tak tau nak cakap rasanya. "Setelah puas merendam koneknya di mulutku dia melepaskan tangannya.... aku keluarkan batang lelaki itu. Kelihatan saki baki cecair putih keluar dari lubang kencing batang lelaki itu. "Oooohhhhhhhhh.........", lelaki itu mengerang, lalu dia menolak kepala ku supaya menghisap batangnya lagi. Aku hisap semula lalu jilat saki baki cecair yang terbit dari lubang kencing batang lelaki itu. Dia mengerang dan menarik rambutku... kepalaku di sua kemukanya lalu kami kami bercium semula. saki baki air maninya dirasai bersama...
"patutla tak join kita orang mandi..., hisap rokok hidup mana boleh habis... ni". kawan-kawannya sedang memerhatikan aku mengolom lelaki tadi... kini tiga batang disuakan kemulutku.......aku mengulum satu persatu.... lelaki tadi duduk memerhatikan aku mengulum konek kawan-kawanya sambil tersenyum puas.... tiga batang yang besar-besar belaka berada di mulutku berganti-ganti.... lelaki yang bermisai tebal menggesel-geselkan koneknya yang berurat-urat ke lubang juburku... aku dengar dia meludahkan air liurnya ke juburku dan menenyeh-neyeh dengan kepala cendawannya... dia menarik bontotku supaya tertonggeng lebih rapat ke perutnya yang boroi.... "suka konek ye..., nah rasa konek abang yang keras ni..." lelaki yang bermisai lebat merodok juburku tanpa belas kasihan....Aku isap konek-konek yang besar tu dengan penuh nafsu tapi kekadang tercekik-cekik sebab nilah kali pertama aku isap banyak batang jantan sekali gus. Air liur aku meleleh banyak sekali masa aku isap batang-batang lelaki itu.


Lelaki yang bermisai tebal terus merodok lubang juburku...Aku memejamkan mata masa kena rodok jubur dan isap konek laki yang berbulu dada lebat tu tapi mukaku ditampar kuat oleh lelaki itu. Lelaki berbulu dada lebat menyuruhku membuka mata dan melihat ke mukanya. Aku pun buka mata dan dengan mata kuyu penuh nafsu memandang muka lelaki yang berbulu dada lebat. Lelaki bermisai lebat dengan konek besar tersumbat dalam juburku tersengih merodok juburku penuh nafsu sambil menjeling lelaki yang berbulu dada lebat sedang megefuck mulutku dia dengan penuh nafsu serakah. Lelaki yang berbadan gelap tertunduk-tunduk rakus mengerjakan putingku yang semakin mengeras... habis lunyai digigit-gigit putingku... sesekali di tarik dengan giginya sehingga aku menjerit kesakitan... mereka ketawa keghairahan mendera aku.... lunyai putingku dikerjakannya.... penuh dadaku dengan kesan gigitan cinta jantan-jantan itu...... Kiri dan kanan tetekku diisap dan digigit dengan ganas sampai makin besar dan tersembul puting tetekku ghairah dengan serangan jantan-jantan berbadan beruang.. Aku mengerang kuat sambil terus isap batang lelaki yang berbulu dada lebat tu. Aku dapat rasa lelaki yang bermisai lebat sudah sampai klimax. dia menhenjut juburku dengan laju.... bergegar-gegar bontotku... tangannya menekan bahuku.... aku menonggeng lebih tinggi dan kemutanku semakin kuat.... "Arghh.... sedap.... kuatnya kemutan ni...." Lelaki bermisai lebat memancutkan air maninya ke dalam juburku... terasa berdengut-denyut koneknya ketika melepaskan pancutannya yang banyak. Dia menarik koneknya keluar "Plop"..... terasa hangat air maninya meleleh di pehaku....lelaki itu ketawa kepuasan melihat juburku yang dirodok koneknya yang besar dengan ganas.......
Lelaki berbulu dada lebat ganti tempat lelaki bermisai tebal untuk mengefuck jubur ku pula dia menyuruh aku tonggeng macam anjing di atas pasirtu dan lentikkan juburku ke atas... "sampai merah lubang jubur budak ni ko kerjakan ye" kata lelaki berbulu dada lebat kepada lelaki yang bermisai tebal.... "lubang dia sedap sangat tu yang aku kerkjakan puas-puas" lelaki itu membalas. Koneknya lebih gemuk dari lelaki yang bemisai lebat tadi... aku takut juburku koyak dikerjakannya... tapi aku turuti arahannya. Juburku yang tertonggeng mudah untuk lelaki itu melihat kesan baru kena tutuhan dan begitu padat menawan dalam posisi doggy melentik..... Lelaki yang berbadan gelap pula ganti tempat lelaki berbulu dada lebat sambung tutuh mulutku. dia memasukkan penuh batangnya yang besar ke dalam mulutkutu. Batang lelaki-lelaki ini paling kurang pun 7 inci terlalu besar sangat untuk aku terima beramai-ramai. Aku hanya dapat menderam macam kucing dapat ikan bila konek-konek itu masuk kemulutku silih berganti..... sakit tubuhku bila di ratah beramai ramai... tapi kesedapan..... kepuasan.... dapat banyak konek-konek besar dalam mulot dan bontot tak dapat ditandingi. Besar giler konek lelaki berbulu dada lebat tu, gemuk tak ingat.... Dia usap-usap jubur ku yang gebu bulat tu dengan kepala cendawan kembang berkilat di dawah panahan mentari. bontotku bergetar-getar mengikut usapan batang laki tu. Aku makin stim...... bontotku aku lentikkan untuk menerima rodokan lelaki berbulu dada lebat pula.... Laki tu gelak besar dan menepuk bontotku dengan kuat berkali-kali.... tangan kasar lelaki itu megusap-usap bontotku, satu lagi mencengkam pinggangku lalu dia menghentakkan batangnya yang gemuk masuk tepat ke lubang juburku... Air mani lelaki yang bermisai lebat tidak dapat menjadi pelincir untuk konek yang gemuk itu... terasa seperti di cucuk-cucuk lubangku dengan benda yang besar. Basah lencun lubang juburku tapi tetap ketat sebab koneknya terlalu gemuk untuk juburku.
"Arghhh....sakit......" Aku menjerit kesakitan tapi tak kuat sebab ada konek lelaki yang berbadan gelap dalam mulutku. Tanganku meraba-raba kebelakang untuk cuba menghalang konek gemuk lelaki itu merodok juburku... air mataku meleleh pedih di rodok lelak yang berbulu dada lebat tu tapi dia terus tepis dan terus jolok batangnya sedalam-dalamnya. Lelaki yang berbadan gelap pula masuk menjolok koneknya masuk dalam-dalam mulutku hingga ke kerongkong. Aku tersedak dan tercekik konek.. kelam kabut tanganku menghalang peha lelaki yang berbadan gelap pula...mereka ketawa kepuasan melihat aku kelam kabut dijolok mulut dan dijolok lobang jubur serentak.
"ketat jubur budak ni" lelaki itu bercakap dengan lelaki yng bermisai lebat. Dia terus jolok koneknya masuk ke dalam juburku. Aku terbeliak dan meraung kesedapan bila dirodok batang gemuk itu bertalu-talu. bergoyang-goyang bontotku yang berisi padat setiap kali ditutuh lelaki itu... sedap yang amat sangat. Lelaki tu gelak dan terus hentak isi juburku sampai bergegar isi bontotku. Aku terasa bertambah sedap kena tutuh lelaki itu.Kepala konekku basah meleleh-leleh dengan air mazi. Aku terus isap konek kesedapan sambil ditutuh jubur. Lelaki itu semakin menggila. Koneknya yang gemuk dan besar tu bagi rasa sakit campur nikmat.. lazat dijuburku. Aku mengerang makin kuat. tangan lelaki yang berbulu dada lebat menggentel puting tetekku sambil tutuh juburku sekuat hatinya. manakala mulutku turut di tutuh laju lelaki yang berbadan gelap sampai bersembur air liurku. Lelaki berbulu dada lebat berhenti menutuh dan mengeluarkan koneknya.... lelaki tu kuak daging juburku yang becak bercampur air mani lelaki misai tebal dan tanpa belas kasihan terus menghentak juburku sedalamnya dari kepala konek sampai ke pangkal dengan sekali harung dan cepat.
"Arghh......sakit...." Aku menjerit kuat kali ni sebab ditutuh dengan kuat dan cepat. Aku terus ditutuh stail anjing. Rambutku ditarik macam kuda sampai kepalaku terdongkak sikit ke atas, terasa tekakku tersangkut matakail berumpan belut kerana ada konek lelaki yang berbadan gelap dalam mulutku. meleleh-leleh air liurku bila konek besar masuk menutuh mulutku. Mataku berair..... sakit bercampur nikmat kesedapan... Aku terus ditunggang seperti kuda....sambil batang gemuk dan besar tertancap di liang juburku. Aku mengerang dan meraung kuat macam lembu kena sembelih setiap kali konek gemuk keluar masuk melanggar dinding juburku.. Rasa pedih...sakit....geli dan nikmat bersilih ganti dalam lubang juburku membuatkan lututku menggigil apabila kepala cendawan lelaki berbulu dada lebat menyentuh dasar juburku... senak tak terkata.... aku hanya mampu menjerit.....
Lelaki yang sedang menutuh mulutku memegang kedua belah pipiku erat.... henjutannya semakin kasar dan laju... terasa kebas mulutku menerima tutuhan koneknya yang besar... cendawan kembangnya yang melanggar anak tekakku membuar aku tersedak dan berhamburan air liurku keluar... meleleh-leleh....dia memejamkan matanya dan mula mendengus kencang... badannya di kejangkan dan bontotnya mengemut menahan dari terpancut..... dia menghentakkan koneknya sedalam-dalamnya hingga mulutku bersentuhan pangkal koneknya yang berbulu lebat. mukaku tersembab di perutnya yang boroi "Argh...... berdas-das pancutan air maninya memenuhi ruang mulutku. Aku tersedak manerima pancutan deras itu tapi tak dapat buat apa-apa. Aku terpaksa telan sekali lagi air mani jantan yang nikmat tu sebanyaknya sampai keluar meleleh di tepi pipiku. Bila dah puas pancut...dia menarik koneknya keluar dari mulutku dan biarkan aku tersungkur ke atas pasir dengan air mani meleleh dari bibirku. Juburku masih dirodok lelaki berbulu dada lebat, terasa kebas bila lubang juburku ditutuh begitu lama. Aku dah tak berdaya diperlakukan macam anjing mengawan. hanya menyerahkan lubangku untuk ditutuh terus lelaki itu sehingga dia puas-sepuasnya.
Penat merodok lubang juburku dengan posisi anjing mengawan... lelaki itu mengagkat sebelah kaki bertukar posisi angjing kencing. teralih sedikit.... badan aku yang gebu-gebu lazat. Sebelah kakiku diangkat dan dipeluk erat... sebelah kaki itu aku dikangkangkan ke atas seluas-luasnya dan lelaki tu sambung tutuh juburku semahunya. Aku kembali menjerit sakit dan kesedapan. Kepalaku tertoleh kiri dan kanan setiap kali batang gemuk itu mengetuk dinding juburku... terasa seperti digerudi isi juburku...tiga lelaki yang dah pancut tadi menghampiriku dan menyerang dadaku.... habis tetekku diramas-ramas... putingku digigit-gigit..... terasa tetekku semakin membengkak membesar. penuh dada dan leherku berbekas kemerah-merahan dengan gigitan jantan-jantan yang lapar lubang. Tutuhan juburku semakin rancak bila lelaki lain meromenku... "Arghhh...." dia membenamkan koneknya sedalamnya dan muntahkan benih jantannya ke dalam juburku sambil meraung kesedapan. Juburku terangkat ke atas terkemut-kemut menerima pancutan lelaki berbulu dada lebat... dia kesedapan bila kemutan kuat ku mencengkam batangnya yang berdenyut-denyut memuntahkan air maninya. ini membuatkan batang tu terbenam lebih dalam. terasa bulu koneknya menyentuh teloku... air mani lelaki bermisai tebal dan berbulu dada lebat yang banyak dan pekat bersatu didalam juburku. Lelaki tadi melancapkan konekku pula....habis bersepah-sepat aku terpancut ke dada, muka, misai dan rambutku. Aku terkulai lemah dalam limpahan mani, mazi dan liur di atas pasir. lelaki-lelaki itu kepuasan menonton aku tergolek berbogel di atas pasir itu keletihan. Aku terbaring lemah tapi puas dengan tonyohan beramai-ramai tadi.



Kusangkakan persetubuhan ini sudah berakhir.... tapi lelaki-lelaki yang memancutkan air maninya kedalam mulutku mahu menutuhku juga.... lelaki yang berbadan gelap menindihku dan memasukkan koneknya kejuburku yang becak dengan air mani.... Lelaki seorang lagi cuba memasukkan koneknya kedalam juburku juga... Aku takut bila dua konek yang besar cuba untuk memasuki lubang juburku....Aku tak berdaya nak melawan lelaki-lelaki itu lagi. Dengan saki baki tenagaku yang kepenatan baru sahaja ditutuh cuba untuk melawan, terasa agak takut bila dua konek bakal masuk kelubang juburku. aku cuba larikan diri dari lelaki tersebut dengan cuba bangun merangkak. mereka memeluk erat tubuhku. jubur gebuku yang baru diteroka beramai-ramai dapat ditutuh lagi, kali ini dua batang konek masuk ke juburku...
"Argh.... sakit bang...." Aku merayu ketakutan sambil geleng-geleng kepala. Aku merayu macam betina yang bakal dirogol. Tubuhku menggeletar setiap kali dua batang keluar masuk bergeser dengan dinding juburku.... terasa hangat seperti berak sembelit. panas bila dua konek menggesel dinding juburku. Aku dah tak berdaya sangat.... aku tak dapat melawan.... Sorang laki tu pegang kedua tanganku dari belakang dengan kuat dan sorang lagi menindih badanku. dua batang merobos lubang juburku... perit..... mulut lelaki yang menindihku tersembam di tetekku yang tersembul ke merahan tu semakin banyak kesan gigitan kemerah-merahan. Kemudian dia balikkan badan aku dan sumbat lagi dua batang ke dalam isi juburku yang baru ditutuh tadi. meleleh air mani yang bertakung di dalam juburku di pehaku bercampur darah. Pedih...pasti juburku terkoyak bila dua batang masuk serentak..... juburku yang sedap dan nikmat tak kan mereka lepaskan semudah itu.. Dua orang lagi mengangkang dan menekan telonya ke mulutku.... telonya di tekan kuat kemulutku.... aku jilat telor dan lubang jubur mereka silih berganti.... mereka melancap menikmati jilatanku.... kebas juburku di tutuh dua konek.... hentakan mereka serentak dan hebat... senak perutku menahan tutuhan dua batang....
"Arghhh.......lelaki yang menindihku memelokku dan memancutkan air maninya kedalam juburku.... manakala seorang lagi masih terus merodok juburku.....denyutan konek lelaki yang sudah terpancut dan kemutan juburku membuatkan lelaki yang memegangku dari belakang turut memancutkan air maninya..... "sedapnya lubang jubur budak ni" mereka memuji lubang juburku setelah dirodok dua batang serentak... mereka mengeluarkan batangnya dari juburku yang telah dikoyakkan...... melimpah air mani kekuningan bercampur cairan jantanku dari empat jantan yang telah menutuhku....berlendir rekahan celah bontotku dengan benih keempat leleki tersebut bersatu dengan pelincir semula jadiku.... lelaki tersebut melihat dengan geram bontotku yang kenyal dan gebu... terasa tidak puas lagi untuk menutuh juburku....dua lelaki yang ku jilat telonya turut melancapkan koneknya dan menyumbat dua batang kemulutku.... aku menerima pancutan airmaninya berganti-ganti dan menelan air mani mereka.....
lelaki yang menjuburku tadi menggigit-gigit bontotku yang kemerah-merahan kesan di tutuh beramai-ramai. di tepuk-tepuk sekuat hatinya... geram dengan bontotku yang kenyal dan gebu... juburku menerima empat benih jantan dan mulutku merasai kesemual air mani lelaki itu yang berbeza-beza rasanya...... konekku keras... air mazi meleleh di lubang kencingku...aku melancapkan konekku ku sendiri dan turut memancutkan air maniku untuk kali kedua... keempat-emapt lelaki itu menyapukan air maniku ke seluruh perutku.....kemudian lelaki bermisai tebal mengambil spenderku lalu mengelap kesan air maniku diperutku dan air mani mereka di celah bontotku yang becak dan melekit..... terasa nyilu bila jarinya yang besar dan kasar sempat menjolok lubang juburku yang berlendir. melekit spenderku dengan air mani kami semua. lelaki yang berbulu dada lebat mengangkatku ke dalam sungai dan yang lain turut sama masuk ke dalam sungai... terjuntai-juntai konek mereka yang mulai kecut berlendir dengan kesan mani, air liur dan cairan juburku...
... aku terus diromen di dalam sungai sambil mereka berempat menggosok-gosok badanku. sesekali tangan mereka menggosok celahan bontotku, lubang juburku yang melekat dengan pasir bersama air mani mereka.... terasa pedih bila bahagian badanku yang melecet ketika di tutuh beramai-ramai tadi terkena air.... setelah masing-masing membersihkan tubuh dari kesan air mani kering dan air liur.... mereka menuju ke lori masing-masing dan meninggalkanku dengan kucupan tanda puas setelah dapat menutuh juburku beramai-ramai... Lelaki bermisai tebal mengambil spender ku yang berwarna oren bersatu dengan air mani, diramas-ramas dan menciumnya sambil matanya terpejam menikmati bau-bau benih jantan.

@Akukah Lelaki Itu

Wednesday, 24 June 2015

Lelaki Cute Berkacamata


Cutenye la budak ni... batang pon not bad...  i like... jom tengok...





Macam mana nak cari clue, senang jer, click link di bawah (warna biru), clue dah di beri, so cari huruf atau no yg di garis dan berwarna MERAH sahaja. Itulah passkeynye.




Clue : KFC masak merah rice _r_p



Show encrypted text

There is hidden text here

Saturday, 20 June 2015

Lelaki Jambang


Jom tengok abg jambang ni beraksi seksi....




Macam mana nak cari clue, senang jer, click link di bawah (warna biru), clue dah di beri, so cari huruf atau no yg di garis dan berwarna MERAH sahaja. Itulah passkeynye.





Clue : Jom Bazaar! adalah _o_t_l setempat di mana anda boleh terokai bagi melengkapkan lagi persiapan sambutan bulan Raya Al-Mubarak dan Hari Raya Aidilfitri yang bakal tiba.


Show encrypted text

There is hidden text here

Thursday, 28 May 2015

Anak ikan hensem


wow terbaiklah.. telur subur tu... jom tengok...




Macam mana nak cari clue, senang jer, click link di bawah (warna biru), clue dah di beri, so cari huruf atau no yg di garis dan berwarna MERAH sahaja. Itulah passkeynye.






Clue: the i_e_ sale



Show encrypted text

There is hidden text here

Sunday, 26 April 2015

Lelaki Jambu


Comelnye budak ni... jom kita tengok apa ada kat dalam...





Macam mana nak cari clue, senang jer, click link di bawah (warna biru), clue dah di beri, so cari huruf atau no yg di garis dan berwarna MERAH sahaja. Itulah passkeynye.





Clue: TIDAK PERLU LAMA, CUMA _ SAAT SAHAJA



Show encrypted text

There is hidden text here

Saturday, 21 March 2015

Tolong Lancapkan Kawan


Memandangkan ramai yg request nak video.. nah aku kasi video tuk korang... 




video

Thursday, 5 March 2015

Anak ikan mix


hai geng... kali ni kite tengok anak ikan mix ni pulak bogel.... leh tahan batang dia... bapak-bapak ikan mesti suka... heheheh






Macam mana nak cari clue, senang jer, click link di bawah (warna biru), clue dah di beri, so cari huruf atau no yg di garis dan berwarna MERAH sahaja. Itulah passkeynye.






Clue : Galaxy A_


Show encrypted text

There is hidden text here

Wednesday, 4 March 2015

Diratah di asrama


Aku masuk sekolah berasrama sekejap je sebelum aku kena tendang keluar dari sekolah berasrama tu sebab aku gaduh ngan senior. Terror jugak aku sebab boleh buat macam tu. Sampai kat rumah aku pulak yang kena bantai... tapi takpe, sekurang-kurangnya aku dapat pengalaman kat situ.
Lebih kurang dua bulan aku duduk kat asrama sekolah tu. Tak payahlah aku nak bagitau asrama sekolah mana tapi ada kat Johor jugak.

Masa minggu orientasi tu, macam biasalah kononnya senior nak berkenalan dengan junior. Jadi semua program berjalan macam biasa cuma pada satu petang iaitu hari-hari terakhir nak habis minggu orientasi tu berlaku sesuatu yang memang aku tak dapat nak duga.

Masa tu aku nak gi mandi, jadi aku pakai tuala jelah. Tiba-tiba member aku cakap ada senior nak jumpa aku kat stor sukan. Katanya aku tak simpan semula peralatan sukan lepas bersukan tadi. Rasanya aku dah simpan semuanya jadi aku pun dengan bertuala tu pergi ke bilik stor sukan.
Tengok macam takde orang kat situ tapi pintu tak kunci. Aku ketuk pintu walaupun pintu tak berkunci, cuba tutup je. Aku dengar ada suara tanya siapa.
"Uda ni, kata ada abang cari."

"Ha, sampai pun kau. Masuk sini cepat. Gua ada hal sikit nak cakap ngan lu ni."
Suara tu tak berapa aku nak cam. Lagipun aku kan baru je kat sini. Bila aku bukak pintu, kat dalam tu gelap. Ada lah cahaya sikit jadi bolehlah aku nampak apa yang ada kat dalam tu walaupun samar-samar. Aku terus masuk. Bilik tu bentuk 'L' jadi manalah tau kalau abang tu ada duduk kat tempat yang aku tak nampak dari pintu tu.




Bila aku melangkah masuk pintu kat belakang aku ditutup pastu dikunci. Bilik tu terus jadi gelap. Ada orang tangkap aku dari belakang.
"Kalau kau tak nak jadi apa-apa hal, jangan bising. Jangan memandai nak bagitau kat sesaper."
Aku menggigil takut. Lagipun bilik tu gelap. Mampus aku macam ni.
Lepas tu aku nampak ada dua orang lagi yang tengah tunggu. Tak nampak mukanya dengan jelas tapi memang sah sekarang ni aku ada dalam bilik yang ada 3 orang senior kat dalam tu. Aku sorang je junior.

Aku kena tolak sampai jatuh atas tilam lompat tinggi. Dua orang tu pegang tangan aku. Dia ikat ngan tali. Aku cuba meronta nak lepaskan diri tapi diaorang lagi kuat daripada aku.
Sekarang memang aku dah tak boleh nak buat apa-apa... kaki ngan tangan aku dah kena ikat. Lepas tu diaorang bukakkan tuala yang aku pakai sampai aku telanjang bogel.

Sekarang memang aku dah tak boleh nak buat apa-apa. Tangan ngan kaki dah kena ikat. Nak menjerit mintak tolong takut kena belasah pulak. Aku takde pilihan lain. Terpaksalah terima je apa yang nak jadi pada aku.

Tuala yang aku pakai tadi diaorang buat tutup muka aku. Aku langsung tak dapat tengok siapa orang yang bertiga tu. Lampu dipasang. Nampaklah bayang-bayang orang sikit tapi langsung tak dapat cam.

Lepas tu aku dapat rasakan ada tangan yang meraba-raba seluruh badan aku. Dari dada sampai ke perut. Kat kaki pun ada tangan yang meraba. Aku geli dan mengeliat sebab tak tahan geli.

Tiba-tiba dekat konek aku terasa benda licin dan panas. Aduh... diaorang ni nak buat apa dengan aku ni? Takkan sesama lelaki pun diaorang nak buat. Diaorang kulum konek aku ke? Memang takut jugak masa tu tapi ada jugak rasa geli dan sedap. Aku cuba mengeliat nak lepaskan diri.
Tapi apa yang aku dapat penumbuk tepat ke perut. Naik senak sampai nak termuntah aku dibuatnya. Jadi aku biarkan jelah. Konek aku dah stim giler masa tu sebab kena kulum. Memanglah sedap tapi takkan sampai buat aku macam tu?

Aku merayu kat abang-abang tu supaya jangan buat aku macam tu tapi tak dapat perhatian langsung. Diaorang suruh diam ada lah. Batang dah stim giler. Tunggu masa je nak meletup. Aku rasa diaorang berganti-ganti kulum konek aku kot.

Bila dah tau aku memang tak boleh nak buat apa-apa, aku ambik jalan mudah. Aku cakap kat diaorang aku tak akan bagitau kat sesaper. Aku cakap aku suka diaorang buat macam tu tapi tak puas kalau aku tak boleh nampak siapa yang buat. Aku nak jugak join keseronokkan dia orang.

"OK. gua boleh bukak tutup mula lu tapi kalau lu bagitau kat sesaper, mampuslah lu gua kerjakan."
"Tak bang. Saya janji tak bagitau kat sesaper. Lagipun sedap abang buat macam tu. Saya nak gak layan."
Tak lama lepas tu diaorang bukak tutup muka aku. Barulah aku nampak siapa orangnya. Rupanya senior yang duduk satu dorm ngan aku. Sorang tido kat katil bawah dan dua lagi kat katil sebelah. Patutlah diaorang selalu tengok aku semacam je.

Aku ingatkan diaorang nak lepaskan aku masa tu jugak rupanya dua orang tu dah sedia nak pancut kat muka aku. Diaorang tanggalkan tutup muka aku dan terus tembak, tak sempat aku nak buat apa-apa... berlendir muka aku dengan air mani diaorang. Sorang lagi masih dok kulum konek aku.
Bau air mani diaorang buatkan aku makin syok dan nak terpancut. Memang aku pancut air mani aku tapi bukan kat luar tapi kat dalam mulut abang yang tengah kulum konek aku.

Bila dia dah telah air aku semuanya dia ludah kat muka aku lak tu. Lepas tu dia lancapkan konek dia sampai pancut kat atas badan aku. Diaorang ketawa tengok aku masih terikat tak dapat nak buat apa-apa dengan muka penuh ngan air mani dan dada pun ada air mani yang banyak. Giler betul pancut sampai banyak macam tu. Tapi aku pun puas jugak. Dua minggu kat asrama ni langsung tak pernah keluarkan. Maunya tak puas.
Abang yang sorang tu tengok aku lepas tu dia cakap ngan member-member dia.



"Amacam... makanan dah sedia ni... nak kenduri ke atau nak lepas je..."
"Rileklah, biar dia macam tu dulu, jap lagi kita kenduri lah..."
Kenduri? Alamak... abislah aku macam ni...

Aku ingatkan semua ni dah habis bila diaorang semua dah pancut. Aku pun dah lepak kena ikat ni pastu aku pun pancut jugak. Takkan diaorang nak sambung buat kenduri pulak ngan aku dalam keadaan aku macam ni. Apa yang aku nak buat sekarang?

Abang Izam bagi amaran kat aku. Dia kata sekarang dah lewat petang dan dia nak aku pegi mandi dan bersihkan badan. Dia tetap bagi amaran kat aku kalau aku bagitau kat sesiapa pasal hal yang berlaku ni, diaorang akan bagi pengajaran kat aku.
"Oi budak, gua dah penat sekarang. Gua nak lu balik dorm, mandi, pastu bersihkan badan kau. Malam nanti gua nak lu datang sini semula. Ingat, jangan ada sesiapa yang tau pasal hal ni kalau tak ... taulah lu apa yang kitaorang boleh buat kat lu. Ingat tu!!!"
"Jangan lupa, bila light off malam ni, lu turun kat sini. Jangan bagitau kat sesiapa."

"Ye bang. Saya ingat," tu je yang aku boleh jawab. Lega betul. Nasib baik diaorang tak kendurikan aku sekarang. Dapatlah aku nak rilek sekejap tapi macam mana aku nak balik dorm. Tuala aku dah basah dengan air mani diaorang termasuk air mani aku. Bau dia memang harum semerbak, dah tentulah orang boleh tau.
"Sori bang, takkan nak balik dorm macam ni, nanti orang tau lah sebab diaorang boleh bau air mani ni..." Aku tanya lagi masa Abang Man bukakkan tali yang mengikat tangan dan kaki aku. Rupanya diaorang dah siap sedia. Abang Izam bagi aku seluar pendek dengan t-shirt suruh aku pakai. Jadi takdelah aku kena pakai tuala yang basah dan berbau air mani tu balik dorm. Kat dorm dia cakap aku boleh ambik tuala dia kat atas katil. Dia baru basuh dan dia pakai tuala lain.

Malam tu lepas prep habis, aku pun balik kat dalam dorm. Ada jugak member yang tanya kat aku mana aku pegi petang tadi. Takkan aku nak bagitau pulak. Selain takut kena belasah, benda tu best. Kalau boleh setiap hari kena pun aku nak. Malam ni tak tau lah apa yang nak jadi. Abang Izam ngan member dia nak jumpa aku lagi sekali. Nak pegi ke tak nak? Masa dah tinggal sikit je lagi. Aku tengok tiga-tiga abang tu dah takde kat dalam dorm masa aku balik. Mungkin diaorang tengah dok tunggu aku kot.

Sebab petang tadi dah sedap dapat pancut, rasanya malam ni aku pegi lah kot. Rasa macam teringin nak lagi pulak tapi aku takut jugak kalau dia buat benda lain. Lagipun dia cakap nak kenduri. Takpelah tengok jelah nanti apa yang jadi. Lepas light off, aku tunggu sekejap. Bila dah pasti line clear, aku pun keluar senyap-senyap untuk ke stor peralatan sukan macam yang diarahkan petang tadi.

Sampai je kat depan pintu stor ada seseorang tangkap aku dari belakang dan tutup mulut aku biar aku tak boleh menjerit. Aku jadi takut pulak masa tu. Orang tu tarik aku masuk kat dalam bilik mandi. Tempat tu gelap tapi masih ada lagi cahaya sikit-sikit daripada lampu kat luar yang memang terpasang. Bila dah sampai kat destinasi aku ditolak sampai jatuh ke atas lantai. Tak pasal-pasal basah baju ngan seluar pendek yang aku pakai masa tu.
"Bukak baju lu cepat. Gua nak tengok lu bogel depan gua..." Ntah apa-apa lah diaorang ni. Dalam gelap nak tengok aku bogel. Dah tak betul agaknya. Tapi aku ikutkan jelah. Baju ngan seluar aku diaorang ambik dan letak jauh daripada aku. Salah seorang daripada abang-abang tu pancutkan air kat aku. Tak payah nak cakap macam mana ... memang sejuk giler. Lepas tu dia bagi sabun kat aku. Dia suruh aku sabun seluruh badan aku.
"Oi... sabun betul-betul. Batang lu tu kasi stim betul. Cepat!" Aku cuma boleh mengikut je apa yang diarahkan. Macam nak menangis pun ada. Dah ler sejuk, macam mana nak bagi stim batang aku ni.

"Lambat sangat lah budak ni. Jom kita teruskan projek!" Lepas tu diaorang sabunkan badan aku. Semua sekali sampaikan diaorang nak pegang aku pun susah sebab licin.
Abang Izam arahkan aku pegang dinding macam orang kena tahan ngan polis. Aku pun buat jelah. Lepas tu dia peluk aku dari belakang. Aku dapat rasakan batangnya yang panas, besar dan keras kat punggung aku sambil menggosok-gosokkan kat lurah punggung aku. Aku yang dah stim giler masa tu cuma boleh biarkan je. Abang Lokman pulak tengah sibuk melancapkan konek aku.
Memang aku rasa geli sangat masa tu. Dia terus melancapkan konek aku. Abang Izam pulak masih lagi main gosok-gosok batangnya kat belakang aku yang licin dengan sabun mandi tu.

"Dah bang, saya nak pancut dah ni," Abang Lokman terus melancapkan je konek aku tanpa menghiraukan apa yang aku cakap sampailah akhirnya aku memuntahkan air mani aku ke arah dinding bilik mandi tu. Tapi dia tetap tak nak berhenti melancapkan konek aku. Menggigil aku menahan kegelian dan kesedapan yang teramat sangat. Aku mintak dia berhenti tapi dia tak nak jugak sebab dia cakap dia belum puas lagi menyeksa aku. Abang Lokman terus lancapkan konek aku sampailah konek aku jadi lembik semula barulah dia nak berhenti. Tak dapat aku nak terangkan macam mana keadaannya tapi memang seronok kena buat macam tu.
Sekarang sampailah masanya Abang Izam nak menikam aku dari belakang. Berdebar rasanya masa tu. Takut tapi nak.




Masa tu aku memang mentah sangat. Tak tau apa pun. Abang Izam suruh aku tonggeng supaya senang dia nak masuk batang dia. Mak oi... batang dia besar amat lak tu. Boleh masuk ke? Itulah yang ada dalam fikiran aku masa tu. Kalau aku tak nak takut diaorang paksa jugak. Nak atau tak, terpaksalah aku ikutkan je.
Punggung aku disapu dengan sabun mandi. Aku dapat rasakan sejuknya air sabun tu dan betapa licinnya punggung aku masa tu. Banyak jugak sabun yang dia sapu kat situ. Bila agak-agak dah cukup licin, Abang Izam sabunkan pulak batang konek dia. Nak bagi lebih senang masuk katanya. Sambil dia buat camtu dia cakap ntah apa-apa je pun aku tak tau.

Member yang sorang lagi tu tengok je apa yang dia nak buat. Tanpa sebarang amaran, Abang Izam cuba memasukkan batangnya ke dalam lubangku. Memang susah nak masuk. Batang dia besar amat pulak. Lepaklah aku macam ni. Sedikit demi sedikit Abang Izam masukkan batangnya ke dalam. Terasa sakit akibat benda keras tu menikam ke dalam lubang belakangku. Abang Izam berhenti sekejap. Mungkin nak bagi masa kat aku supaya bersedia untuk tujahan dia nanti.
Aku ingatkan lama sangat tapi rupanya kejap je dia buat macam tu. Abang Izam mula menarik keluar batangnya dan menolak batangnya yang seakan-akan kayu keras tu. Mula-mula perlahan je dia buat tapi lama-lama bila dah kesedapan, hayunannya semakin lama semakin laju.

"Ahh... ahh... ahh..." aku dapat dengar dia mendengus perlahan dari belakang aku.
Abang Lokman agaknya dah tak tahan tengok Abang Izam buat aku camtu dia pun bangun dan menghalakan batangnya yang aku rasa lagi besar dari batang Abang Izam ke arah mulut aku yang tengah ternganga menahan sedap walaupun sakit kena tujah macam orang gila tu.

Memang aku dah tau dia nak buat apa. Sebab tu lah aku cuba nak tutup mulut aku. Maunya tak, geli je rasanya kena kulum batang konek orang. Tapi sia-sia je apa yang aku buat tu. Sebabnya Abang Izam kilas tangan aku sampai aku tak dapat tahan sakit. Kalau aku tak bagi maksudnya dia akan buat macam tu kat tangan aku, jadi terpaksalah aku bukak mulut aku besar-besar untuk masukkan konek Abang Lokman yang besar giler tu.

Memang besar batang dia. Keras pulak tu. Nak muntah rasanya dia jolok dalam mulut aku. Memang tak boleh nak jerit ke ataupun cakap. Mulut dah penuh. Lubang pun kena jolok. Tapi sedap jugak macam tu. Atas ngan bawah sekali kena. Seksa jugak kena macam tu tapi sedap giler.
Tengah aku sibuk melayan batang Abang Lokman ngan Abang Izam, tiba-tiba datang pulak Abang Zul nak join. Tambah lagi sorang lah pulak.
Tanpa disuruh, dia pun mula menjilat biji dan mengulum konek aku yang masa tu kecik je. Sampai stim giler dia buat aku camtu. Dah habis semua sekali tak ada satu pun tempat lagi yang diaorang boleh buat aku.

Memang sedap diaorang buat camtu sampaikan aku mula nak pancut air mani aku. Abang Zul tetap teruskan apa yang dia buat dan akhirnya terpancutlah air mani aku ke dalam mulutnya yang panas dan licin berlendir tu.
"Mmm... mmm... mmm..." tu je yang aku boleh bunyikan. Mulut dah penuh.

"Ahh... ahh... ahh..." tiba-tiba Abang Lokman pegang kepala aku dan menghayunkan batangnya keluar masuk dalam mulut aku. Tak lama lepas tu dia tolak masuk batangnya dan aku dapat rasa air maninya yang banyak dan panas memancut keluar ke dalam mulut aku. Memang nak muntah rasanya tapi tak boleh sebab mulut dah tersumbat. Batangnya berdenyut-denyut dengan keluarnya air mani Abang Lokman tu.

"Telan semua sekali. Jangan mengada nak buang..." dia bagitau kat aku. Nak tak nak terpaksa lah aku telan. Pelik je rasanya. Tapi apa nak buat.
Hayunan Abang Izam pulak makin laju dan tak lama lepas tu dia pun pancutkan air mani dia kat dalam lubang bontot aku. Memang lepak giler lah. Abang Zul pun pancut jugak tak lama lepas tu dalam mulut aku. Banyak betul air mani yang aku kena telan malam tu.

Malam tu semuanya selesai lebih kurang kul 12 malam. Dekat satu jam jugak aku kena seksa ngan mamat yang tiga orang tu. Lepas tu kitaorang pun masuk dalam bilik mandi. Diaorang bersihkan badan aku macam mandikan budak kecik.

Rasa macam seronok dia orang buat macam tu. Rasa macam aku dimanjakan sepenuhnya yang memang tak pernah aku dapat selama ni.


@Akukah Lelaki Itu

Thursday, 19 February 2015

Tukang Urut 4


Jom tengok tukang urut yang suka main gym ni... konek power dan besar... tak menyesal kalau korang dapat....





Macam mana nak cari clue, senang jer, click link di bawah (warna biru), clue dah di beri, so cari huruf atau no yg di garis dan berwarna MERAH sahaja. Itulah passkeynye.






Clue : Most of the people know that I'm a sea c_e_t_r_



Show encrypted text

There is hidden text here

Tukang Urut 3


Banyak juga tukang urut yg datang ke malaysia cari makan ye.... tapi muka and badan diaorang meletop semua...






Macam mana nak cari clue, senang jer, click link di bawah (warna biru), clue dah di beri, so cari huruf atau no yg di garis dan berwarna MERAH sahaja. Itulah passkeynye.






Clue : Even behind the cool v_n_e_ of sunglasses, one should never hide the desire to change or hope for a change in the world for the better.


Show encrypted text

There is hidden text here

Friday, 30 January 2015

Tukang Urut 2



ok aku sajikan korang dengan tukang urut part 2 pulak.... enjoy!!







Macam mana nak cari clue, senang jer, click link di bawah (warna biru), clue dah di beri, so cari huruf atau no yg di garis dan berwarna MERAH sahaja. Itulah passkeynye.


http://plu-akukah-lelaki-itu/p/b7I6d



Clue : Like a dream come true, s_s_a_ into a journey from dry and flat to fabulous hair with the new Dove Volume & Nourishment range.



Show encrypted text

There is hidden text here

Thursday, 29 January 2015

Tukang Urut 1


ok untuk tahun 2015 ni aku mulakan dengan tukang urut... muka hensem.. sekali pandang mcm Aaron Aziz... jom kite tengok apa yg ada... :)





Macam mana nak cari clue, senang jer, click link di bawah (warna biru), clue dah di beri, so cari huruf atau no yg di garis dan berwarna MERAH sahaja. Itulah passkeynye.





Clue : The first step to greatness takes place in your shower _h_m_e_. You need to smell like a million bucks.


Show encrypted text

There is hidden text here

Tuesday, 11 November 2014

Lelaki Berbulu


hai guys pekabar? lama aku tak jengok web ni... ok la aku sajikan korang dengan lelaki berbulu ni.. enjoy k

Macam mana nak cari clue, senang jer, click link di bawah (warna biru), clue dah di beri, so cari huruf atau no yg di garis dan berwarna MERAH sahaja. Itulah passkeynye.





Clue : 20th _e_t_r_ fox


Show encrypted text

There is hidden text here

Monday, 20 October 2014

Adakah saiz zakar itu penting?





Soalan yang sentiasa didebatkan di kalangan lelaki mahupun perempuan. Lelaki sebenarnya sangat sensitif tentang isu ini. Saiz secara purata di kalangan lelaki asia ialah panjang 4-6 inci dan diameter 4-6inci masa tegang. Orang putih dan berkulit hitam mempunyai saiz yang lebih besar, iaitu antara 5-8 inci. Zakar yang paling panjang yang tercatat dalam rekod ialah 11 inci, ia dimiliki seorang orang berkulit hitam. Zakar mempunyai pelbagai bentuk. Fungsi zakar ialah sebagai alat menyalurkan air mani semasa bersetubuh dan membuang air kencing. Ia terdiri daripada 2 korpus karvenosum dan 1 korpus spongiosum yang meyaluti salur kencing (urethra). Korpus karvenosum memainkan peranan yang sangat penting sebab ia merupakan struktur yang mengeras masalah darah alir ke dalamnya. Ia merupakan faktor penentuan saiz dan bentuk zakar seorang lelaki. Ia boleh di panjangkan lagi selepas urut yang betul ( tapi saz lilitan akan jadi kecil sebab tisu dalam korpus karvenosum telah mengalami koyakan yang kecil masa mengurut. Itulah sebabnya selepas urut, biarkan zakar itu berehat seketika.) Saiz itu mungkin penting atas alasan kosmetik, tapi saiz yang besar tapi tidak tegang tiada gunanya. Pada pendapat saya, saiz yang sederhana tapi tegang merupakan saiz yang ideal. Sekiranya saiz anda tergolongan dalam katogori kecil, jangan risau, asalkan anda dapat melakukan seks dan dapat memuaskan pasangan anda, itupun sudah cukup. Tidak semestinya zakar yang besar itu yang paling baik. Saya hendak menekan di sini bahawa kekerasan dan tahan lama merupakan faktor yang paling penting, dan bukan saiz!

Buah Zakar (testes)






Semua lelaki mempunyai sepasang buah zakar yang disaluti skrotum. Ia berfungsi untuk menghasilkan air mani yang cukup dan subur untuk persenyewaan. Ia merupakan organ endokrin menghasilkan hormon lelaki iaitu testoteron, untuk tujuan perkembangan ciri kejantanan dan pembesaran alat kelamin, serta merangsang keinginan untuk seks. Ia berada di luar tubuh sebab air mani (sperma) perlu dihasilkan pada suhu yang lebih rendah daripda tubuh badan, iaitu suhu 34 - 36 C. Pemakaian seluar dalam yang ketat akan menyebabkan testes terlalu dekat dengan tubuh dan suhunya meningkat. Sperma tidak dapat dihasilkan dalam suhu ini dan menyebabkan kemandulan. Bekerja atau berdekatan dengan tempat kerja yang panas seperti dapur masak, walding, loji pemanasan, mesin panas untuk masa yang panjang akan menyebabkan kemandulan atas sebab yang sama. Ada segelintir lelaki hanya mempunyai sebiji testis sahaja sejak lahir atau sebab trauma. Mereka ini masih subur sebab manusia hanya memerlukan sebiji testis sahaja untuk menghasilkan air mani.

Thursday, 16 October 2014

Nak Jadi Model


Berjinak-jinak nak jadi model... jom kite nengok...


Macam mana nak cari clue, senang jer, click link di bawah (warna biru), clue dah di beri, so cari huruf atau no yg di garis dan berwarna MERAH sahaja. Itulah passkeynye.






Clue : When he c_u_h_ you two seconds before a bad face-plant happened



Show encrypted text

There is hidden text here

Wednesday, 17 September 2014

Lelaki Kepala Kembang


Ada org kasi aku pic budak ni... konek leh tahan kepala cendawan.. jom tengok...






Macam mana nak cari clue, senang jer, click link di bawah (warna biru), clue dah di beri, so cari huruf atau no yg di garis dan berwarna MERAH sahaja. Itulah passkeynye.





Clue : What happens to my baggage if I have an _n_a_d flight with AirAsia?



Show encrypted text

There is hidden text here

Wednesday, 20 August 2014

Lelaki Sasa


cuba korang bayangkan bagai mana saiz konek abg sasa ni? kalau nak tau jom scroll ke bawah..





Macam mana nak cari clue, senang jer, click link di bawah (warna biru), clue dah di beri, so cari huruf atau no yg di garis dan berwarna MERAH sahaja. Itulah passkeynye.






Clue : Enjoy RM 12 off your next h_r_s_a_ post acne purchase



Show encrypted text

There is hidden text here

Sunday, 17 August 2014

Lelaki Cute


hai geng.. lama rasanye tak update blog ni. ok la aku sajikan dengan dak cute ni dulu...



kalau nak tengok gambar-gambar dia yang lain klik la link kat bawah ni.. something special for you guys..


Macam mana nak cari clue, senang jer, click link di bawah (warna biru), clue dah di beri, so cari huruf atau no yg di garis dan berwarna MERAH sahaja. Itulah passkeynye.





Clue : Jejaka Ini Dedahkan _ Tips Beli Kereta Volkswagen Tiguan Tanpa Deposit & Kadar Faedah!


Show encrypted text

There is hidden text here

Saturday, 17 May 2014

Monday, 5 May 2014

Hisap konek sepupu



Bulan lepas,sepupuku Zamri datang kerumahku untuk bercuti.Dia ingin menghabiskan cutinya beberapa hari diKL ni.Untuk menemaninya disini,aku terpaksa mengambil cuti beberapa hari untuk membawanya bersiar-siar.Sebenarnya Zam bukan pertama kali berkunjung ke KL,sudah beberapa kali dia kesini,tetapi kali ni,dia ingin menginap saja dirumah aku.Jadi aku terpaksa menunggunya distesen bas dan bawanya terus kerumah aku.Keesokkan harinya,aku dan dia pergi merayau-rayau disekitar bandar KL sambil dia pergi membeli belah.Sehari suntuk aku bawa dia berjalan sampai naik penat aku dibuatnya.Pada hari seterusnya,pagi-pagi lagi dia dah bangun.Dia tidur dibilik tamu,bersebelahan dengan bilik anak aku.Pagi tu,sedang aku tidur,tiba-tiba,aku terasa kain selimut aku di selak orang.Aku terjaga,dan nampak zam berdiri ditepi katil dengan hanya memakai tuala dipinggangnya.Ha,zam!pagi-pagi lagi dah bangun nak pergi mana?tanya aku dalam keadaan samar-samar.Pagi apa bang,dah pukul 10 ni,jawabnya.Kakak kau nak pergi pasar?tanya aku lagi. Dah,bang,katanya. Zam terus duduk ditepi katil dan aku yang dari tadi bertiarap kini terpaksa telentang mengadap dia.Penat bang semalam berjalan?tanya dia.Apakah tidak,sehari suntuk berjalan,mana tak penat sampai naik sakit badan dan kaki aku dibuatnya,aku menjawab.Tiba-tiba,aku pun bangun dan menyandar dikatil.Zam,boleh tolong abang tak?tanya aku.Apa dia,katanya.Kau tolong urutkan kaki dan belakang abang ni,rasa macam sakit-sakit,tolong urutkan.Kau ambil minyak diatas meja tu,pinta aku nak suruh dia urutkan badan aku yg rasa sengal-sengal dan kram pasal banyak jalan agaknya.LAlu dia pun pergi mengambil minyak dan duduk balik dikatil. Aku pun tarik keluar selimut yg aku pakai.Hai,bang!tidur pakai spender aje?tiba-tiba ditanya.Ah..ya,abang memang selalu tidur pakai spender aje. Tak suka pakai baju atau seluar,senang.Lagi pun,kalau tidur macamni kan,darah senang berjalan.Lagi satu,kalau tidur pakai spender aje,nak main pun senang,tak banyak buang masa nak bukak baju.Kakak kau pun kalau tidur biasanya,berkemban aje,biasalah,orang dah kawin.Kau nanti kalau dah kawin baru kau tahu,kata ku.Ha,mana nak urut dulu,tanya dia.Kau urut kaki betis aku ni,dah kram ni,kata ku.LAlu dengan perlahan dia pu mula urut betis aku.Sambil urut kami pun sempat berbual-bual.Zam ni,baru berusia 21 tahun,masih muda.Maknya adalah maklong aku tinggal di kampong. Dia bekerja sebagai kerani store di Pasaraya disana.Kalau nak tahu,muka si zam ni,ada mirip macam amir,vocalist kumpulan UK. Dengan potongan rambutnya ala armani,sebiji macam dia.cuma si zam ni tinggi sikit.Sedang dia mengurut kaki aku,tiba-tiba dia bersuara,Hai bang!takkan stim kot?Aku pulak pada hari tu,pakai spender renoma aku berwarna putih,jadi nampaklah bentuk batang konek aku yg lagi menegang dalam spender.Biasalah,pagi-pagi konek selalu stim,jawab aku seloroh.Lepas urut dibetis,dia urut pulak peha aku.Dia pun naik atas sikit kekatil aku bila tiba-tiba kain tualanya terburai terbukak.Rupanya dia tak pakai seluar dalam dan kelangkabut dibuatnya.Aku tersenyum bila lihat gelagatnya. Ah,bukak aje tuala tu,bukan ada orang lain,apa yg nak dimalukan,bukan ada orang lain nampak.Dengan abang pun kau nak malu,kata ku.Nampak batang koneknya yg separuh tegang.Boleh tahan jugak batang koneknya,besar jugak.Dia pun campakkan tualanya ketepi katil dan terus sambung urut peha aku.Zam,kau tanggalkan spender aku,dan tolong urut dicelah-celah peha aku,kata ku.Dia pun dengan perlahan lurutkan spender aku dan terlantur keluar batang konek aku.Boleh tahan jugak,batang konek abang ya,katanya.Aku hanya tersenyum lalu jawab,batang konek kau pun boleh tahan besar jugak. Tapi batang abang lagi besar,panjang pulak tu,untung kakak datang laki konek besar,katanya.Yang ni pun nak urut jugak,tanya dia sambil mengenggam batang konek aku yg dah keras menegang semacam dan mengurut-urutnya.Kalau kau nak urutkan,apasalahnya,tapi jangan sampai terpancut sudah,kataku.Lalu dia pun pelan-pelan mengurut batang konek aku sambil meraba-raba kedua buah pelir aku.Aku nampak batang konek dia pun dah mula stim mengeras. Zam,tiba-tiba aku tanya setakat nak tahu,kau pernah hisap konek?Tak pernah bang,tapi dulu masa kat asrama,zam biasa nampak budak-budak kat sana selalu hisap konek kat bilik mandi.Dah selalu sangat zam nampak.Mereka buat macam dah jadi perkara biasa,tanpa segan-segan lagi.Lepas hisap konek,biasanya mereka terus melancap konek masing-masing.Kami kat sana dah tak kisah lagi.Nampak macam best gitu,tapi tak pernah try,katanya.Zam kalau nak rasa,ha!hisaplah batang konek abang,baru tahu macamana rasanya,kataku nak menduganya. Tak mahulah bang,tak biasalah bang,katanya.alah,bukannya susah,masukkan aje dalam mulut lepas tu kulumlah,kata ku.Aku tengok dia macam serba salah sambil mengurut-urut batang konek aku.Tiba-tiba dengan perlahan,dia pun masukkan batang konek aku kemulutnya dan terus mengulumnya.Ah,boleh pun.Jaga,jangan kena gigi,nanti luka pulak konek abang,kata ku mengusiknya.Dia pun terus menghisapnya sampai kehujung batang aku.Aku tengok,dia mecam nak tersedak dibuatnya,maklumlah first time.Dikeluarkan sekejap batang konek aku dan terus menjilat kepala konek aku membuat aku mengeliat tak boleh tahan dia punya stim,terangkat .Boleh tahan jugak si budak kampong ni hisap konek aku.Dipegangnya batang konek aku keatas dan lalu menjilat pulak bulu-bulu jembut aku yg lebat tu dan terus kebahagian buah-buah pelir aku membuat aku tersentak tak tertahan.Batang konek,pagi-pagi kalau kena hisap,puh...punyalah syiok,tak terkata.Itu sebab,kadang-kadang,aku selalu suruh bini aku hisap batang konek aku bila pagi-pagi lebih-lebih lagi selepas subuh,bila batang konek lagi menegang,kalau kena hisap time tu,bukan main stim lagi. Zam,masih lagi menyonyot batang konek aku sambil sebelah tangannya pulak sekali-sekali mengurut batang koneknya yg dah keras menegang. Kerana stim sangat,sampai mengeluh,zam,hisap...zam hisap konek abang zam,abang dah tak tahanni sambil mataku layu semacam.Tiba-tiba,aku teriak,zam its comin,zam...its comin!Zam pun terus mengeluarkan batang konek aku dari mulutnya dan terus melancapkan konek aku dengan lajunya,macam nak tercabut konek aku dibuatnya.Nah kau...terpancut-pancut airmani aku bertaburan di katil.Lepas tu,aku pun suruh zam baring dan langsung mencekup batang koneknya dan terus menghisapnya.Zam jadi tak tentu arah bila batang koneknya aku hisap.Menggelapar macam ayam kena sembelih.Terangkat-angkat badannya dan matanya aky tengok dah layu tahan stim. Aku sedut-sedut kedua buah pelirnya dan menarik-narik bulu jembutnya membuat dia mengeliat semacam.Tiba-tiba,tak sampai beberapa minit,terpancut airmani,tak sempat nak bilang.Aku pun terus menelan airmaninya dan ada jugak yg meleler dimulut aku.Aku dan zam baring bersebelahan,lemah.Hai,cepat nah terpancut,zam,tanya aku.Tak biasa kena hisap.Inilah pertama kali orang hisap batang konek zam dan nilah pertama kali zam hisap batang konek orang.Melancap biasalah bang,jawabnya terketar-ketar.Macamana rasa,best tak?tanya aku. Mula-mula rasa macam nak muntah bila kena anak tekak,tapi lama kelamaan syiok jugak dan bila batang konek kena hisap pulak,rasa ngilu semacam tapi dia punya stim,mak oi...terangkat,power,jawabnya.Nah..tu sebablah,budak-budak kat asrama tu,selalu macam tu,nak lepas kan gian,kata ku sambil ketawa.Abang pulak,biasa ke hisap batang konek?tanya dia.Abang memang biasa hisap konek members abang.Hai,asyik main bini aje,sekali-sekali nak jugak tukar selera pulak,jawab aku sambil bangun untuk hisap rokok.Dah zam,pergi mandi cepat.Nanti kakak kau balik nanti,tengok kita dua-dua bogel,lain pulak jadinya,kataku.Zam pun bangun dan capai tualanya lalu sangkut dibahunya dan terus pergi mandi. Sebelum pulang selepas beberapa hari bercuti di sini,dia mengucapkan ribuan terima kasih untuk segalanya pada aku sambil tersenyum... :)

@Akukah lelaki itu