Digital clock

nuffnang

Monday, 20 October 2014

Adakah saiz zakar itu penting?





Soalan yang sentiasa didebatkan di kalangan lelaki mahupun perempuan. Lelaki sebenarnya sangat sensitif tentang isu ini. Saiz secara purata di kalangan lelaki asia ialah panjang 4-6 inci dan diameter 4-6inci masa tegang. Orang putih dan berkulit hitam mempunyai saiz yang lebih besar, iaitu antara 5-8 inci. Zakar yang paling panjang yang tercatat dalam rekod ialah 11 inci, ia dimiliki seorang orang berkulit hitam. Zakar mempunyai pelbagai bentuk. Fungsi zakar ialah sebagai alat menyalurkan air mani semasa bersetubuh dan membuang air kencing. Ia terdiri daripada 2 korpus karvenosum dan 1 korpus spongiosum yang meyaluti salur kencing (urethra). Korpus karvenosum memainkan peranan yang sangat penting sebab ia merupakan struktur yang mengeras masalah darah alir ke dalamnya. Ia merupakan faktor penentuan saiz dan bentuk zakar seorang lelaki. Ia boleh di panjangkan lagi selepas urut yang betul ( tapi saz lilitan akan jadi kecil sebab tisu dalam korpus karvenosum telah mengalami koyakan yang kecil masa mengurut. Itulah sebabnya selepas urut, biarkan zakar itu berehat seketika.) Saiz itu mungkin penting atas alasan kosmetik, tapi saiz yang besar tapi tidak tegang tiada gunanya. Pada pendapat saya, saiz yang sederhana tapi tegang merupakan saiz yang ideal. Sekiranya saiz anda tergolongan dalam katogori kecil, jangan risau, asalkan anda dapat melakukan seks dan dapat memuaskan pasangan anda, itupun sudah cukup. Tidak semestinya zakar yang besar itu yang paling baik. Saya hendak menekan di sini bahawa kekerasan dan tahan lama merupakan faktor yang paling penting, dan bukan saiz!

Buah Zakar (testes)



Semua lelaki mempunyai sepasang buah zakar yang disaluti skrotum. Ia berfungsi untuk menghasilkan air mani yang cukup dan subur untuk persenyewaan. Ia merupakan organ endokrin menghasilkan hormon lelaki iaitu testoteron, untuk tujuan perkembangan ciri kejantanan dan pembesaran alat kelamin, serta merangsang keinginan untuk seks. Ia berada di luar tubuh sebab air mani (sperma) perlu dihasilkan pada suhu yang lebih rendah daripda tubuh badan, iaitu suhu 34 - 36 C. Pemakaian seluar dalam yang ketat akan menyebabkan testes terlalu dekat dengan tubuh dan suhunya meningkat. Sperma tidak dapat dihasilkan dalam suhu ini dan menyebabkan kemandulan. Bekerja atau berdekatan dengan tempat kerja yang panas seperti dapur masak, walding, loji pemanasan, mesin panas untuk masa yang panjang akan menyebabkan kemandulan atas sebab yang sama. Ada segelintir lelaki hanya mempunyai sebiji testis sahaja sejak lahir atau sebab trauma. Mereka ini masih subur sebab manusia hanya memerlukan sebiji testis sahaja untuk menghasilkan air mani.

Thursday, 16 October 2014

Nak Jadi Model


Ini la model baru yang bakal mengegarkan indusri tanah air... jom kite nengok...

Macam mana nak cari clue, senang jer, click link di bawah (warna biru), clue dah di beri, so cari huruf atau no yg di garis dan berwarna merah sahaja. Itulah passkeynye




Clue : Reflect on _e_t_r_a_



Show encrypted text

There is hidden text here

Wednesday, 17 September 2014

Nice Head


Ada org kasi aku pic budak ni... konek leh tahan kepala cendawan.. jom tengok...






Macam mana nak cari clue, senang jer, click link di bawah (warna biru), clue dah di beri, so cari huruf atau no yg di garis dan berwarna merah sahaja. Itulah passkeynye.




Clue : Personalise your smartphone with apps of all _o_t_



Show encrypted text

There is hidden text here

Wednesday, 20 August 2014

Lelaki Sasa


cuba korang bayangkan bagai mana saiz konek abg sasa ni? kalau nak tau jom scroll ke bawah..





Macam mana nak cari clue, senang jer, click link di bawah (warna biru), clue dah di beri, so cari huruf atau no yg di garis dan berwarna merah sahaja. Itulah passkeynye.


http://akukah-lelaki-itu/my-5922


Clue : everything we do daily can cause hair damages like split-ends and b_e_k_g_


Show encrypted text

There is hidden text here

Sunday, 17 August 2014

Lelaki Cute


hai geng.. lama rasanye tak update blog ni. ok la aku sajikan dengan dak cute ni dulu...



kalau nak tengok gambar-gambar dia yang lain klik la link kat bawah ni.. something special for you guys..


Macam mana nak cari clue, senang jer, click link di bawah (warna biru), clue dah di beri, so cari huruf atau no yg di garis dan berwarna merah sahaja. Itulah passkeynye.





Clue : Wondered what will happen once a celebrity goes through Sunway Lagoon's Scream Park in the _i_d_e of the night alone?


Show encrypted text

There is hidden text here

Saturday, 17 May 2014

Monday, 5 May 2014

Hisap konek sepupu



Bulan lepas,sepupuku Zamri datang kerumahku untuk bercuti.Dia ingin menghabiskan cutinya beberapa hari diKL ni.Untuk menemaninya disini,aku terpaksa mengambil cuti beberapa hari untuk membawanya bersiar-siar.Sebenarnya Zam bukan pertama kali berkunjung ke KL,sudah beberapa kali dia kesini,tetapi kali ni,dia ingin menginap saja dirumah aku.Jadi aku terpaksa menunggunya distesen bas dan bawanya terus kerumah aku.Keesokkan harinya,aku dan dia pergi merayau-rayau disekitar bandar KL sambil dia pergi membeli belah.Sehari suntuk aku bawa dia berjalan sampai naik penat aku dibuatnya.Pada hari seterusnya,pagi-pagi lagi dia dah bangun.Dia tidur dibilik tamu,bersebelahan dengan bilik anak aku.Pagi tu,sedang aku tidur,tiba-tiba,aku terasa kain selimut aku di selak orang.Aku terjaga,dan nampak zam berdiri ditepi katil dengan hanya memakai tuala dipinggangnya.Ha,zam!pagi-pagi lagi dah bangun nak pergi mana?tanya aku dalam keadaan samar-samar.Pagi apa bang,dah pukul 10 ni,jawabnya.Kakak kau nak pergi pasar?tanya aku lagi. Dah,bang,katanya. Zam terus duduk ditepi katil dan aku yang dari tadi bertiarap kini terpaksa telentang mengadap dia.Penat bang semalam berjalan?tanya dia.Apakah tidak,sehari suntuk berjalan,mana tak penat sampai naik sakit badan dan kaki aku dibuatnya,aku menjawab.Tiba-tiba,aku pun bangun dan menyandar dikatil.Zam,boleh tolong abang tak?tanya aku.Apa dia,katanya.Kau tolong urutkan kaki dan belakang abang ni,rasa macam sakit-sakit,tolong urutkan.Kau ambil minyak diatas meja tu,pinta aku nak suruh dia urutkan badan aku yg rasa sengal-sengal dan kram pasal banyak jalan agaknya.LAlu dia pun pergi mengambil minyak dan duduk balik dikatil. Aku pun tarik keluar selimut yg aku pakai.Hai,bang!tidur pakai spender aje?tiba-tiba ditanya.Ah..ya,abang memang selalu tidur pakai spender aje. Tak suka pakai baju atau seluar,senang.Lagi pun,kalau tidur macamni kan,darah senang berjalan.Lagi satu,kalau tidur pakai spender aje,nak main pun senang,tak banyak buang masa nak bukak baju.Kakak kau pun kalau tidur biasanya,berkemban aje,biasalah,orang dah kawin.Kau nanti kalau dah kawin baru kau tahu,kata ku.Ha,mana nak urut dulu,tanya dia.Kau urut kaki betis aku ni,dah kram ni,kata ku.LAlu dengan perlahan dia pu mula urut betis aku.Sambil urut kami pun sempat berbual-bual.Zam ni,baru berusia 21 tahun,masih muda.Maknya adalah maklong aku tinggal di kampong. Dia bekerja sebagai kerani store di Pasaraya disana.Kalau nak tahu,muka si zam ni,ada mirip macam amir,vocalist kumpulan UK. Dengan potongan rambutnya ala armani,sebiji macam dia.cuma si zam ni tinggi sikit.Sedang dia mengurut kaki aku,tiba-tiba dia bersuara,Hai bang!takkan stim kot?Aku pulak pada hari tu,pakai spender renoma aku berwarna putih,jadi nampaklah bentuk batang konek aku yg lagi menegang dalam spender.Biasalah,pagi-pagi konek selalu stim,jawab aku seloroh.Lepas urut dibetis,dia urut pulak peha aku.Dia pun naik atas sikit kekatil aku bila tiba-tiba kain tualanya terburai terbukak.Rupanya dia tak pakai seluar dalam dan kelangkabut dibuatnya.Aku tersenyum bila lihat gelagatnya. Ah,bukak aje tuala tu,bukan ada orang lain,apa yg nak dimalukan,bukan ada orang lain nampak.Dengan abang pun kau nak malu,kata ku.Nampak batang koneknya yg separuh tegang.Boleh tahan jugak batang koneknya,besar jugak.Dia pun campakkan tualanya ketepi katil dan terus sambung urut peha aku.Zam,kau tanggalkan spender aku,dan tolong urut dicelah-celah peha aku,kata ku.Dia pun dengan perlahan lurutkan spender aku dan terlantur keluar batang konek aku.Boleh tahan jugak,batang konek abang ya,katanya.Aku hanya tersenyum lalu jawab,batang konek kau pun boleh tahan besar jugak. Tapi batang abang lagi besar,panjang pulak tu,untung kakak datang laki konek besar,katanya.Yang ni pun nak urut jugak,tanya dia sambil mengenggam batang konek aku yg dah keras menegang semacam dan mengurut-urutnya.Kalau kau nak urutkan,apasalahnya,tapi jangan sampai terpancut sudah,kataku.Lalu dia pun pelan-pelan mengurut batang konek aku sambil meraba-raba kedua buah pelir aku.Aku nampak batang konek dia pun dah mula stim mengeras. Zam,tiba-tiba aku tanya setakat nak tahu,kau pernah hisap konek?Tak pernah bang,tapi dulu masa kat asrama,zam biasa nampak budak-budak kat sana selalu hisap konek kat bilik mandi.Dah selalu sangat zam nampak.Mereka buat macam dah jadi perkara biasa,tanpa segan-segan lagi.Lepas hisap konek,biasanya mereka terus melancap konek masing-masing.Kami kat sana dah tak kisah lagi.Nampak macam best gitu,tapi tak pernah try,katanya.Zam kalau nak rasa,ha!hisaplah batang konek abang,baru tahu macamana rasanya,kataku nak menduganya. Tak mahulah bang,tak biasalah bang,katanya.alah,bukannya susah,masukkan aje dalam mulut lepas tu kulumlah,kata ku.Aku tengok dia macam serba salah sambil mengurut-urut batang konek aku.Tiba-tiba dengan perlahan,dia pun masukkan batang konek aku kemulutnya dan terus mengulumnya.Ah,boleh pun.Jaga,jangan kena gigi,nanti luka pulak konek abang,kata ku mengusiknya.Dia pun terus menghisapnya sampai kehujung batang aku.Aku tengok,dia mecam nak tersedak dibuatnya,maklumlah first time.Dikeluarkan sekejap batang konek aku dan terus menjilat kepala konek aku membuat aku mengeliat tak boleh tahan dia punya stim,terangkat .Boleh tahan jugak si budak kampong ni hisap konek aku.Dipegangnya batang konek aku keatas dan lalu menjilat pulak bulu-bulu jembut aku yg lebat tu dan terus kebahagian buah-buah pelir aku membuat aku tersentak tak tertahan.Batang konek,pagi-pagi kalau kena hisap,puh...punyalah syiok,tak terkata.Itu sebab,kadang-kadang,aku selalu suruh bini aku hisap batang konek aku bila pagi-pagi lebih-lebih lagi selepas subuh,bila batang konek lagi menegang,kalau kena hisap time tu,bukan main stim lagi. Zam,masih lagi menyonyot batang konek aku sambil sebelah tangannya pulak sekali-sekali mengurut batang koneknya yg dah keras menegang. Kerana stim sangat,sampai mengeluh,zam,hisap...zam hisap konek abang zam,abang dah tak tahanni sambil mataku layu semacam.Tiba-tiba,aku teriak,zam its comin,zam...its comin!Zam pun terus mengeluarkan batang konek aku dari mulutnya dan terus melancapkan konek aku dengan lajunya,macam nak tercabut konek aku dibuatnya.Nah kau...terpancut-pancut airmani aku bertaburan di katil.Lepas tu,aku pun suruh zam baring dan langsung mencekup batang koneknya dan terus menghisapnya.Zam jadi tak tentu arah bila batang koneknya aku hisap.Menggelapar macam ayam kena sembelih.Terangkat-angkat badannya dan matanya aky tengok dah layu tahan stim. Aku sedut-sedut kedua buah pelirnya dan menarik-narik bulu jembutnya membuat dia mengeliat semacam.Tiba-tiba,tak sampai beberapa minit,terpancut airmani,tak sempat nak bilang.Aku pun terus menelan airmaninya dan ada jugak yg meleler dimulut aku.Aku dan zam baring bersebelahan,lemah.Hai,cepat nah terpancut,zam,tanya aku.Tak biasa kena hisap.Inilah pertama kali orang hisap batang konek zam dan nilah pertama kali zam hisap batang konek orang.Melancap biasalah bang,jawabnya terketar-ketar.Macamana rasa,best tak?tanya aku. Mula-mula rasa macam nak muntah bila kena anak tekak,tapi lama kelamaan syiok jugak dan bila batang konek kena hisap pulak,rasa ngilu semacam tapi dia punya stim,mak oi...terangkat,power,jawabnya.Nah..tu sebablah,budak-budak kat asrama tu,selalu macam tu,nak lepas kan gian,kata ku sambil ketawa.Abang pulak,biasa ke hisap batang konek?tanya dia.Abang memang biasa hisap konek members abang.Hai,asyik main bini aje,sekali-sekali nak jugak tukar selera pulak,jawab aku sambil bangun untuk hisap rokok.Dah zam,pergi mandi cepat.Nanti kakak kau balik nanti,tengok kita dua-dua bogel,lain pulak jadinya,kataku.Zam pun bangun dan capai tualanya lalu sangkut dibahunya dan terus pergi mandi. Sebelum pulang selepas beberapa hari bercuti di sini,dia mengucapkan ribuan terima kasih untuk segalanya pada aku sambil tersenyum... :)

@Akukah lelaki itu

Tuesday, 22 April 2014

Terkeluar di sebalik Boxer


Ada apakah di sebalik boxer LELAKI?


Macam mana nak cari clue, senang jer, click link di bawah (warna biru), clue dah di beri, so cari huruf atau no yg di garis dan berwarna merah sahaja. Itulah passkeynye.



http://akukah-lelaki-itu/my-5938


Clue : a picture is _o_t_ a thousand words


Show encrypted text

There is hidden text here

Monday, 7 April 2014

Abang boxer

Abang-abang seksi hanya ber boxer... mcm besar je... mcm menarik je... mcm sedap je..

Macam mana nak cari clue, senang jer, click link di bawah (warna biru), clue dah di beri, so cari huruf atau no yg di garis dan berwarna merah sahaja. Itulah passkeynye.


http://akukah-lelaki-itu/my-5864


Clue : Shell fuelsave c_l_e_e competition 2014


Show encrypted text

There is hidden text here

Friday, 7 March 2014

Suami orang


Aku kenal abg ni kat fb.. dia dok penang... satu hari aku pergi la ke penang nak jumpe abg ni.. "gigih kan" 3 hari aku kat sana.. dan selama 3 hari tu jugak la aku dilayan dengan baik.. aku penuhkan aktiviti aku dengan dia.. termasuk lah aktiviti sex.. pelbagai skill kami cuba.. dia sungguh romantik... bile aku lik kl srmula.. aku mulai rindu kan dia... adakah aku telah jatuh cinta? argh rindunye... perlukah aku lepas lelaki seperti dia? tetapi dia telahpun berkahwin dan mempunyai anak... sanggupkah aku bermadu?


Macam mana nak cari clue, senang jer, click link di bawah (warna biru), clue dah di beri, so cari huruf atau no yg di garis dan berwarna merah sahaja. Itulah passkeynye




Clue : samsung galaxy _o_e 2



Show encrypted text

There is hidden text here

Sunday, 23 February 2014

Please don't call my friend a gay because he is metrosexual


Hi and a very good evening..This entry would be the last entry for today and suddenly I was just thinking of a friend of mine who has always been accused as gay.It is because my friend's style is more updated,the way he wears his clothes,the way he talks,the way he washes his face and so on.People might misunderstand that he must be a gay while for me he is a metrosexual.Therefore,for those people who are still confused the differences between METROSEXUAL and GAY,please read the article.I hope now you can differentiate between gay and metrosexual people...

Metrosexual Vs Homosexual
How far can metrosexuality go without mistakenly crossing the path of homosexuality?Trying to pin down the exact point of departure between a fashion savvy metrosexual and his man-loving homosexual counterpart can be like splitting hairs. It is like questioning which one is more brutal, Alien or Predator?Or who is more psycho, Freddy or Jason?Metrosexual is the popular word used to describe the modern man with a high disposable income who pays great attention to his appearance. They’re no longer only found between the covers of fashion magazines, on television or in gay bars, metrosexual men are everywhere now—and they’re always so busy grooming.



Out of the way, women! If you think you have achieved equality with men in professional or social spheres, you’re forgetting something. Men today are rapidly catching up in the vanity race and might soon be as pretty as you are! Forget that wet and sticky pomade from the past, today men’s lifestyle nourishment centres around malls, clubs, spas, gyms, beauty clinics and hairdressers.


Some women find that the metrosexual man is more tender hearted than his ‘ordinary’ counterpart. I am not surprised though, whose heart wouldn’t go to putty after constant pampering with lulur, or a traditional lightening body scrub, a wax here and there; oh, and don’t forget the cucumber patches to help maintain the shine of the window to his soul. Surely they’ll understand women’s feelings and how to treat them better after being treated like one. But how far can this metrosexuality go without mistakenly crossing to the other side...homosexuality?



With careful observation and a bit of extra common sense, you can spot the difference between these two types of vain men.Ladies, you may want to take some notes if you think your boyfriends’ or husbands’ metrosexual-o-meter might have gone just a bit too far. Let’s explore how to tell when his dedicated urbaneness has taken a turn down bent street.

Is he really just a metrosexual? Or is he a bit metrosexual and a bit homosexual? Bare in mind, not all facts stated below are 100% guaranteed, but it helps to know if your guy prefers James Bond or Elton John.
If he’s often overly fussy, like a cockatoo, about aesthetics and behaviours (such as neatness, decoration or public services) or he gets hysterically happy receiving gifts related to body treatment products (such as body lotion, exclusive shaving cream and after shave, perfume, etc), there’s an 88% chance he’s homosexual.
Pay attention to the way he arrange his tops. Size wise, if it’s semi-fitted, that’s acceptably metrosexual, but if it’s so tight you can see the curves of his gym-toned body, he’s most likely pitching his tent for the gay camp.
Also watch if he pops the collar of his polo shirt, or ‘tries’ to look preppy by wrapping a sweater around his neck just for the heck of having a ‘focal point’, then he’s 99.5% gay. Flat front trousers serve both categories, they are the most commonly seen, but it’s just indicating a modern silhouette and should be considered standard for this matter.


Watch out for his selection of accessories. A metrosexual man will choose fashionable items that are rather functional and most importantly practical. If you see him carrying the ‘it’ tote bag (no matter if it’s made from canvas or crocodile leather), wearing shoes that are too pointy or too shiny, has reshaped eyebrows and flaunts coloured contact lens, I’m sorry ladies, you can say “buh-bye gay!” to him now.Too much perfume can increase gayness 45%, but if you see any evidence of whitening cream or concealer in his toiletries, beware of the 80% possibility he prefers the company of gentlemen.

A ‘Dragon Ball’ hairstyle indicates over the top funkiness, which is simply a style gone passe, but when it comes with bits of fringe and Liza Minelli sideburns, and especially if it has been highlighted here and there, then you’re looking at 92% chance he’s not just ‘with it’.

Shaved armpits sometime present cleanliness, but don’t you think it’s a bit girlie for guys? Don’t worry too much if he’s bulky on the top but has a pair of tooth picks for legs. It’s quite common for the metrosexual gym bunny to concentrate too much on the upper-body and forget to exercise the legs.



Elements of pop culture can be expressed through a dashing of girlie colours on his shirt, tie or underwear and the appearance of dear cartoon character on his belongings can raise the queer factor 60%.Last but not least, observe his so-called art collection, be it sculpture, painting or photography. If you find pieces inspired by the male body, then I rest my case right now.It’s the world’s modernisation trend that demands men make themselves their own object of desire and pride. But its their lifestyle orientation that causes us confusion in recognising which of them is straight, bisexual, or gay.

No matter if you have a low opinion of metrosexuals, who can hate them when everyone can enjoy the benefits? There’s less problems with men’s style, they smell good and neatness is not such an issue anymore. Not to mention the esthetics that delight our eyes. These are ‘bonus’ elements from just being plain macho.
Instead of sticking to the stereotypical old fashion man that can be dominating sometimes, perhaps you want to opt for metrosexual man who will probably just dominate your shelf space in your bathroom?I know you wouldn’t mind sharing your feminine essentials with your metrosexual partner, so do the math, if his average percentage of H&M-esque is still below 50%, then you have nothing to worry about. (By DIAZ In Jakarta/ The Jakarta Post/ AsiaNews)




 Shhhhhhhhh!!!!!!also sometimes get confused between metrosexual and gay people since most of the activities especially the cleanliness are shared and done by both of them...Bye!

Wednesday, 19 February 2014

My dick..body.. and hole

Atas permintaan ramai dan aku rasa bermurah hati nak show body, konek dan lubang jubur aku untuk tatapan peminat blog aku.

gambar ni aku akan delete bile2 masa... jadi tengok la puas2 hehehheeh


Macam mana nak cari clue, senang jer, click link di bawah (warna biru), clue dah di beri, so cari huruf atau no yg di garis dan berwarna merah sahaja. itu ler passkeynyer




clue: acer explore beyond l_m_t_


Show encrypted text

There is hidden text here

Friday, 14 February 2014

Thursday, 13 February 2014

Asshole


Lubang mana pilihan hati? salah satu gambar adalah gambar lubang jubo aku.. cuba teka.. hehehhe


Macam mana nak cari clue, senang jer, click link di bawah (warna biru), clue dah di beri, so cari huruf atau no yg di garis dan berwarna merah sahaja. itu ler passkeynye


http://akukah-lelaki-itu/my-6012


Clue: Kids can be a creative and funny b_n_h when they want ice cream


Show encrypted text

There is hidden text here

Tuesday, 11 February 2014

Saiz zakar


Satu sindrom yang melanda orang kita adalah saiz seorang lelaki memainkan peranan yang cukup penting. Ia amat penting bagi pemikiran lelaki ataupun wanita. Betul kah?




Sekarang ini ada bermacam2 keluaran untuk membesarkan penis. Ada bermacam2 jenis~ krim, pam, minyak, urutan dan sebagainya.

Kewujudan produk2 seperti ini adalah disebabkan permintaan yang tinggi dikalangan kaum lelaki. Dan mereka bertindak seperti ini kerana mereka merasakan saiz penis mereka perlu dibesarkan untuk kepuasan keegoaan mereka mahupun untuk kepuasan wanita mereka.



Adalah dipercayai saiz bagi orang asia adalah 5-7 inci, eropah 6-12 inci dan afrika pula bersaiz 6-16 inci. hahahhahahaha....

tetapi hakikatnya ada manusia yang benar2 menggemari penis lelaki ini. Wanita dan lelaki homoseksual sememangnya amat menggemari penis lelaki ini.



Ada juga kepercayaan bahawa lelaki yang gelap atau hitam kebiasaannya memiliki penis yang panjang dan runcing... benar atau tidak tak tahulah..


@Akukah Lelaki Itu

Monday, 10 February 2014

Anak ikan bogel


Comelnye anak2 ikan berbogel... bulu2 halus jer... layan ok...


Macam mana nak cari clue, senang jer, click link di bawah (warna biru), clue dah di beri, so cari huruf atau no yg di garis dan berwarna merah sahaja. itu ler passkeynyer


http://akukah-lelaki-itu/my-5968



Clue : i_n_v_t_v_ breakthrough



Show encrypted text

There is hidden text here

Saturday, 8 February 2014

Berdua lebih baik

Dalam ni ada pic lubang aku kene fuck.. cuba teka yg mana?


Macam mana nak cari clue, senang jer, click link di bawah (warna biru), clue dah di beri, so cari huruf atau no yg di garis dan berwarna merah sahaja. itu ler paskeynyer.


http://akukah-lelaki-itu/my-6014


Clue : Because taking s_l_i_s in conventional places is too mainstream.


Show encrypted text

There is hidden text here

Wednesday, 5 February 2014

Pakcik bogel

Jom layan pakcik-pakcik pulak bogel...


Macam mana nak cari clue, senang jer, click link di bawah (warna biru), clue dah di beri, so cari huruf atau no yg di garis dan berwarna merah sahaja. itu ler passkeynye.




Clue : for deeply colored & s_r_r_s_n_ly smooth hair.


Show encrypted text

There is hidden text here

Monday, 3 February 2014

konek anak ikan


Macam mana nak cari clue, senang jer, click link di bawah (warna biru), clue dah di beri, so cari huruf atau no yg di garis dan berwarna merah sahaja. itu ler passkeynyer





clue : _o_o_g kosong



Show encrypted text

There is hidden text here

Wednesday, 29 January 2014

Abg motor berbogel


Sedapnye abg2 ni bogel... kalau la aku dapat...


Macam mana nak cari clue, senang jer, click link di bawah (warna biru), clue dah di beri, so cari huruf atau no yg di garis dan berwarna merah sahaja. itu ler passkeynye.


http://akukah-lelaki-itu/my-5984



clue : Plug it in your car so you can enjoy WiFi on-the-go and even share s_a_l_s_ connectivity with up to 10 friends



Show encrypted text

There is hidden text here

Sunday, 12 January 2014

Err... Aku Tak Sengaja Hisap Konek Dia..



Hello.. Salam perkenalan dari aku...Sebenarnya, aku nak melancap nih, so aku bacalah cerita2 kat GayMelayu nih. Konek aku dah memang tengang dan berdenyut2 ni, tunggu masa dia nak terpancut jer. Tapi orang cakap save the best for last. So, aku tangguhkan dulu.Terasa macam aku nak ceritakan pengalaman aku lak. Aku nak channelkan rasa horny aku ni kepada bentuk tulisan. Boleh jugak aku buat kenangan.Tentu awak - awak semua yang membaca cerita kat ruangan ni dah banyak kali main sex. Dah aku sendiri pun dah beberapa kali gak. Cerita yang aku nak paparkan ni pasal pengalaman sex aku yang tak tersengaja. In a way, aku rasa sex cam ni lebih turn on, sebab masing - masing memang takde niat, tapi benda tu terjadi dengan sendiri. So, aku mulakan cerita aku sekarang.

Aku dulu ada buat ijazah kat satu institusi pengajian tinggi awam kat Malaysia nih. Course cikai jer. Susah sket nak dapat kerja. So, terpaksalah aku carik kerja kilang dulu sebelum aku dapat kerja yang secure. Nama tempat aku belajar dan nama kilang tempat aku kerja tu eloklah aku rahsiakan, kerana bukan niat aku nak memperkenalkan diri, tapi cuma sekadar nak berkongsi pengalaman. Kerja kilang nih, pendapatannya bukanlah lumayan sangat, so takdelah aku tinggal kat rumah yang poshy dan cosy. So, aku sewa rumah dan tinggal ngan budak - budak bujang yang lain. Tahu - tahu jerlah rumah bujang ni kan. Aku rasa korang pun mesti boleh bayangkan. Bilik masing - masing tu dengan tempat tidur yang berselerak, pakaian sana - sini dan yang paling aku suka tengok, spender yang bertaburan. Walaupun org mesti cakap selekeh, tapi bagi aku, aku nampak itu sebagai the beauty of budak bujang. Kes aku ambik spender orang dan aku cium tu dah memang biasa dah aku buat, sejak aku kat asrama lagi. Tambah - tambah yang dia baru lepas pakai dan baru lepas bukak. Yummy!!! Dan ni tak terkecuali di rumah ni. Heh heh...

Dan satu hal lagi, pakaian rasmi budak - budak bujang kat rumah tahu - tahu jerlah kan. Short yang ketat, tuala yang singkat merupakan pakaian yang biasa malah depa boleh pakai benda2 tu semua sambil tengok tv, dan sambil - sambil mata aku menengok bonjolan yang timbul depan short atau tuala dia orang. Pendek kata, konek aku memang selalu jer keras bila berkumpul ramai2 tengok tv. Dan rumah bujang macam ni selalulah orang kunjung kan. Kekadang housemate aku bawak balik member dia dua tiga orang, pastu pakat2 tidur ramai2 kat ruang tamu, especially malam2 minggu. Satu hal kan ngan budak2 bujang nih. Sampai jer rumah, mesti nak bukak baju. Semua pulak tu. Aku ni pantang tengok orang tak pakai baju. Kadang2 tu, sampai terkeluar spender melalui atas seluar jeans diaorang sambil borak2. Aku usha2 karang jadik nampak lain lak. So, terpaksalah aku kawal libido aku tiap2 kali duk sembang2 ngan housemate dah kawan2 housemate aku.


Rumah aku tu, ada 4 orang semuanya. Dan ada seorang mamat yang memang taste aku, dan pulak tu, sama negeri ngan aku. 2 orang lagi tu, dari negeri lain. So secara tidak langsungnya aku rapatlah dengan yg sama negeri aku tu lebih sebab lebih mudah bercakap dalam loghat sendiri. Mamat ni kerja dia waiter kat hotel lima bintang. So bersesuaianlah kerja yang dia dapat dengan kehenseman yang terdapat pada wajahnya tu. Tingginya dalam 171 cm, dan tubuhnya mengancam. Bentuk tubuh badannya tu lebih nampak mengancam bila dia pakai t-shirt. Dada bidang. Bahagian tetek nampak menonjol ngan muscle. Kalau dia tak pakai baju, orang mesti terpesona tengok dada dia (err.. orang ker aku? hehehe), dan bahagian pusat dia sebab kawasan lain smooth, cuma ada bulu sket kat bawah pusat dia. Bontot dia memang cun, terutama bila dia pakai slack dia masa nak pergi kerja. Apalah hotel tu. Kasik uniform yang seluar slacknya ketat kat bahagian punggung. Memang saja jer diaorang nak timbulkan ke'macho'an kat pekerja - pekerjanya. Potongan rambut very stylish. Kulit, smooth. Tak telalu fair dan tak terlalu dark.


Dipendekkan cerita, satu malam tu, aku kerja shift malam, masuk kerja pukul 3 petang habis pukul 11 malam. Mamat waiter tu kerja ikut slot time, dari pukul 11 sampai 2 petang (time orang lunch) dan dari pukul 7 malam hingga pukul 10 malam  (time org makan malam). So, bila aku sampai jer rumah ngan motor aku, kebetulan dia pun baru jer sampai. Kami berdua pun masuk rumah. Aku terus pakai tuala dan mandi. Panas beb. Dah sehari suntuk aku duk pakai uniform kilang tuh. Berpeluh! Aku siap mandi jer, aku tengok mamat tu dah depan tv, dah siap bawak bantal ngan selimut. Memang budak ni suka tidur depan tv. Dan dia pakai short bola dia tu lagi. Short soccer adidas warna kuning, made from lycra, separuh lusuh dan quite ketat.


Aku masuk bilik aku, dan pakai seluar trek aku. Kemudian, aku bawak bantal pergi ruang tamu, nak tengok tv sambil borak2. Kat ruang tamu tu gelap, biasalah, kitaorg suka tengok tv dalam gelap. Kemudian kawan aku tu cakap "Kita tengok cerita blue nak?". So, aku apa lagi, cakap "Set...." lah. Aku tengok mamat tu pakai short dia tu pun konek aku dah stim, nih tambah lagi tengok mamat hensem kat dalam tv tu tengah fuck perempuan. Bertambahlah lagi stim konek aku tuh, sampai kena peluk bantal sebab nak cover.

Kami sesama berlengging. Almaklumlah. Panas. Korang penah perasan tak, bila dalam gelap, dan kita duduk depan tv, kulit kita akan memantulkan cahaya tv di dalam keadaan yang sungguh mengiurkan. Mata kau asyik duk jeling kat dada, tangan, lengan dan perut kawan aku tuh. Nampak smooth semacam jer. Tambah2 lagi tengok tangan kanan dia dah kat dalam short dia tuh. Kononnya nak garu konek yang gatallah, tapi sebenarnya nak betulkan parking konek dia yang dah keras tu. Mak oi!!!!! Horny giler aku masa tu. Nak jer aku terkam. Tiba2, aku perasan dia dah tarik selimut dia dan tutup seluruh badan. Biasalahkan...

Tapi malam ni panas. Apasal lak dia nak selimut. Melancap ker? Hhmm.. Memang yer pun. Aku nampak kain kat bahagian konek dia bergoncang - goncang. Kemudian aku cakap ler "Woi!!! Melancap ker?". Dia senyum, dan kemudian cakap, "Biasakla wei... Cam tak biasa lak". Kemudian aku cakaplah dalam nada gurauan "Besar ke konek ko!!", sambil dengan bergurau aku seluk tangan aku masuk ke dalam selimut dia. Aku mengagaklah mesti dia tarik seluar dia ke atas balik dan tutup balik konek dia. Tapi terperanjat aku bila aku tersentuh konek dia. Pastu, dia biarkan jer aku pegang. Time aku pegang tuh, konek aku memang tak usah cakaplah. Menonjol kut depan seluar trek aku dan berdenyut2. Aku rasa mesti dia perasan konek aku stim, but, what the hell...... Aku bukannya tak penah pegang konek orang lain, tapi kes ni berbeza. Yelah. Pegang konek orang yg aku tak sangka akan bagi aku pegang.


Satu hal yang menghairankan, takde reaksi apa2 lak bila aku pegang konek dia. Aku expect mesti dia tepis tangan aku dan cakap "Woi!! Apa ni". Aku pun buat tu dalam niat nak bergurau jer, dan tak expect yang dia akan biarkan. Masa aku pegang tu, aku mazi dia dah keluar pun, dan dah terlekat kat tapak tangan aku. Aku nak jilat jer mazi kat tangan aku tu, tapi aku takut nampak desperate sangat.


Tangan aku tak lama kat konek dia. Biarlah dulu. Karang nampak obvious sangat plak kalau aku terus main2 konek dia. Aku bawak tangan aku ke atas, gosok - gosok perut dia, kemudian aku mainkan jari aku kat pusat dia, dan mainkan bulu yang terdapat kat bawah pusat tu. Yang syok nyer, masing2 buat cam takde menda

yang terjadi. Aku raba2 pusat dia sambil mata aku tengok tv, dan dia pun buat macam takde apa2 dengan tengok tv. Kemudian aku bawak tangan aku ke bahagian dada dia pulak. Hhhmmm... Dada dia dah berpeluh. Maklumlah, badan dia bawah selimut time panas2 cam ni. Kemudian, aku bukaklah selimut dia yang menutup keseluruhan tubuhnya tu. Time tu, konek dia dah masuk balik dalam seluar dah. Tapi bonjolan yang keluar kat depan seluar tu dah cukup memberitahu aku yang dia memang stim giler. Wah!!! Cantik nyer bahagian dada dia. Dengan peluh yang ada, dan dengan pantulan cahaya dari tv, nampak berkilau2 jer. Aku mainkan jari aku sekitar kawasan tetek dia. Aku memang suka lihat kawasan tetek dia yang bermuscle tu. Kemudian aku main2kan puting tetek dia. Dari yang lembut sampai dia keras. Aku cubit - cubit dan gentel - gentel. Keras jer puting tetek kanan, aku beralih ke tetek belah kiri dia.


Kedudukan aku baring tu memang bersebelahan ngan dia. Kalau aku berpaling ke kiri jer, memang terus kawasan dada dia betul2 depan muka aku. Aku beranikan diri aku berpaling, dan aku jilat tetek dia. Posisi dia pun mengancam. Dia baring tengan meletakkan tangannya bawah kepala. So bahagian ketiak dia yang tak berapa berbulu memang terbuka luas. Masa aku isap tetek dia tu, dengan badannya yang dah berpeluh, dan dengan ketiaknya terbuka luas, dan dengan dia tak mandi bila balik kerja lagi, campur dengan minyak wangi dan mungkin deodorant yang dia pakai masa nak pergi kerja tu, bau badan dia best sangat. Bau yang sungguh sexy, musky smell. Bau yang selalu aku hidu bila berselisih dengan mamat2 hensem. Tetek dia memang aku kerjakan habis2. Tak cukup jilat, aku gigit. Aku terus jilat dan gigit puting dia, sesekali, aku jilat tengkuk dia. Masa jilat tengkuknyalah musky smell of his body semakin ketara. Aku terpukau dalam sedar. Dan dalam hati aku aku asyik jer duk cakap "Jantan oh jantan. Apsal lah ko sexy sangat. Haa sekarang kan dah kena romen".


Memang kita tak penah puas dengan apa yang kita dapat. Kalau taknya, masakan ada org yang dah kaya raya tapi mahu lebih kaya lagi. Ewah.. Berfalsafah plak aku. Tapi begitulah jugak aku malam tu. Dan cukup tetek dia aku kerjakan, aku nak konek! Aku nak konek jugak! Aku berentidari gigit tetek dia. Tapi aku tak terus terkam konek dia. Kena kasik introduction dulu. So, aku masukkan satu jari antara getah seluar dia kat pinggang tu, kemudian, aku bawak tanganaku keliling pinggang dia. Kasik dia betul2 stim dulu. TV cerita blue kat depan aku tuh memang aku tak tengok dah. Mata aku memang dah tertumpu kat kawasan kangkang dia. Dahlah pakai short, short ketat pulak. Dah tu, baring pulak cam tu. Bonjolan konek dia memang jelas kelihatan. Kulit paha dia memang smooth. Berkilau2 bawah cahaya tv, dan nampak sungguh sexy. The look of a true man.

Ok. Malam tu, aku nak dapat konek jugak. So, aku turunkan badan aku sehingga muka aku hingga separas ngan crotch dia, then, aku terus gigit konek dia dari luar short dia tu. Satu lagi keajaiban berlaku kat sini. Sekali lagi, korang bayangkanlah, seluar tu dia memang pakai tiap2 malam buat tidur, dan tak pernah berbasuh mungkin dah sebulan. Seluar tulah dia pakai buat tidur. Seluar tu jugaklah dia pakai buat bersantai kat rumah. Seluar tulah jugak dia pakai masa dia baiki motor dia sampai hari tu keseluruhan badan dia berpeluh, dan for sure bahagian dalam seluar dia tu akan basah jugak dibasahi peluh dia. Bau konek, bau batu dan bau peluh dia dah memang sebati kat seluar dia tu. Perghh... Bau dia.... Kalah minyak wangi CK One yang aku ada. Memang tak dapat digambarkan dengan perkataan lah. Kalau ko nak tahu, ko pergi curik spender ke, atau short lelaki yang ko minat, pastu ko cuba cium. Aku ambik masa ni untuk hidu puas2. Aku luaskan sket kangkang dia supaya aku boleh hidup dengan lebih elok. Tengah2 cium tu, tetek aku bergeser2 ngan paha dia. Sampai ke tetek aku jadik keras sama. Kemudian, dia gerakkan paha dia gesel tetek aku. Masa tu aku tak tahulah dia tengok apa. Samada tengok tv, aku tengok aku yang tengah duk hidu bau kelakian dia tu. Masa tu, benda2 sekeliling memang dah lenyap dari pandangan aku.


Sasaran aku, konek dia. Dah habis kangkang dia aku cium tu, aku alihkan perhatikan ke bahagian pusat dia. Jilat2 sket. Kemudian, aku tarik turun sket bahagian pinggang seluar dia, dan bulu pusat dia terdedah. Aku jilat2 kawasan tu lagi. Aku jeling2 bonjolan dia dalam samar2 cahaya tv tuh, hhmm.. tak usah cakap lah, konek dia nunggu masa nak keluar jer dari dalam short dia tu. What the hell... Aku tarik short dia sampai bawah. Dari dalam short tu, keluarlah konek dia yang berdiri megah depan aku, mintak untuk di hisap. Tapi aku tak nak hisap terus kan. Kalau aku isap tu, mesti pancut punya tak beberapa minit. So, aku nak tease dia lagi. Air mazi dah ada berkumpul kat hujung kepala konek dia yang sedia terbuka tu. Tanpa memegang batang dia, aku jilat kawasan hujung lubang konek dia. Jilat air mazilah. Dari tadi lagi aku duk tunggu nak rasa. Rasa dia, mm... takkan korang tak penah rasa kut. Cam tulah rasa dia. Aku teringin pulak nak tahu apa yg dia buat. Aku curik2 pandang tengok muka dia. HHhmmm.. Dia pejam mata. Mungkin tengah menghayati apa yang aku tengah buat ni. Raut muka dia, memang jelas nampak dia tengah syok. Rasa nak cium pulak. Tapi cium nih intimate sangat kan. Takpelah.


Habis air mazi dia aku jilat, kemudian aku beralih ke kawasan batu konek dia. Mmmm.. Lembab dan juicy. Dia punya smell semakin intense. Man.... Aku khayal sekali lagi. Aku mainkan lidah kat dua2 bijik batu konek dia. Sambil jilat2 tu, tangan aku main2kan bulu pubic dia. Aku pintal2, aku belai2. Bulu dia takdelah lebat sangat. Dia trim kut. Tangan aku merayap ke atas jugak, main ngan pusat dia. Main ngan bulu bawah pusat. Posisi aku masa tu, aku meniarap atas paha dia, mulut jilat batu konek, tangan kiri main2 bulu konek dan pusat dia, dan tangan kanan aku belai paha dan tepi kawasan punggung dia. Puting tetek aku yang bergeser ngan paha dia tu tak usah cakaplah, keras sekerasnya. Best jer kalau dia isap dan gigit.


Aku rasa tibalah masanya aku nak isap konek dia. So, bermula dari pangkal batu konek dia, aku jilat dari bawah ke atas, bermula dari batu, ke pangkal batang dia, melalui batang, dan ke pangkal kepala konek dia. Sampai kat kepala konek, aku masukkan konek dia ke dalam mulut aku, aku kemutkan sket mulut aku, dan aku bawa batang konek dia masuk jauh ke dalam tekak aku. Masa tu, paha dia ada sedikit terangkat. Wah.. Tu mesti dia syok gila tuh aku buat macam tu. Aku main2kan lidah aku kat sekitar kepala konek dia, kemudian aku telan balik seluruh batang dia. Aku ada jugak dengar keluhan2 kecil keluar dari mulut dia. Sapa tak rasa nikmat oi kalau batang tu kena isap. Kemudian, aku jilat lagi hujung lubang konek dia. Tengah aku syok2 jilat tu, tiba2, pret.... dah terpancut dah dalam mulut aku. Nak telan ke tak nak ye... Last2, aku telan jugak mani dia. Aku jeling lagi muka dia. Dahi sedikit berkerut dan muka stim habis.


Lepas seketika tu, aku tengok dia dah mula bukak mata. Aku gabra nih. Yelah.Tak sangka2 benda nih boleh terjadik. Aku macam dipukau, aku cakap, "%$%#$, lancapkan aku" (%$%#$ tuh nama dialah, dan nih aku dah alih bahasa daripada loghat bahasa aku). Aku selaras kangkang aku sama paras ngan tangan dia, dan aku tidur menelentang. Konek aku memang sedia membonjol melalui seluar trek aku tu. Aku turunkan sket seluar trek aku, dan keluarkan konek aku. Kemudian, dia pegang konek aku, dan mula urut2. Wah.. Skilled jugak mamat nih. Pandai jer dia main2kan konek aku. Aku rasa nikmat jer. Siap ramas2 aku nyer batu pelir lagi. Tangan aku, aku mainkan puting tetek aku sendiri, saja nak tambahkan nikmat. Aku tengok muka dia, mata dia time tu tengah duk tengok konek aku yang dia lancapkan tu. Tak lama kemudian, aku pun terpancutlah. Mani ada kena tangan dia sket, kemudian dia kesat mani tuh kat paha aku. So, macam tulah malam tu. Aku lepas tu, aku cakap "ok weh.. aku nok masuk tidur doh...", aku bangun dan terus ke bilik. Aku baringkan kepala, sambil2 tu aku senyum sendirian. Dalam hati aku, aku cakap "Apa aku buat ni??? Heh...."


Lepas peristiwa ni berlaku, kami macam biasa jer. Takde pulak kami berbicara pasal benda ni, seolah - olah tak penah berlaku. Aku tahu dia tu str8, tapi mungkin malam tu dia horny sangat. Who knows what will happen behind a closed door. Aku pun tak lama kat rumah tu sebab tak lama kemudian, aku dah ditawarkan kerja di sebuah jabatan kerajaan. Kepada kawan aku tu, apa yer kau buat sekarang. Kenangan aku dan ko tu memang terlalu indah. Kalau kau dah kawin, beruntunglah bini ko dapat suami yang mempunyai badan yang sexy dan konek yang mengancam. Kalau belum, sapalah wanita yang bakal merasai badan ko, badan yang aku telah rasa. Jeles plak aku kat wanita tu. Apa2pun, aku amat merindui every segenap bahagian tubuh ko. Harap2 aku boleh tengok muka ko sekali lagi, tak kisahlah kalau masa tu kau tengah dukung anak ko. Aku sekadar nak melepaskan rindu.

@Akukah Lelaki Itu