Digital clock

nuffnang

Sunday, 26 April 2015

Lelaki Jambu


Comelnye budak ni... jom kita tengok apa ada kat dalam...





Macam mana nak cari clue, senang jer, click link di bawah (warna biru), clue dah di beri, so cari huruf atau no yg di garis dan berwarna MERAH sahaja. Itulah passkeynye.





Clue: Mad Max: Fury Road' is a reboot of the original 'Mad Max' franchise, which featured Mel Gibson in the t_t_l_r role


Show encrypted text

There is hidden text here

Saturday, 21 March 2015

Tolong Lancapkan Kawan


Memandangkan ramai yg request nak video.. nah aku kasi video tuk korang... 




video

Thursday, 5 March 2015

Anak ikan mix


hai geng... kali ni kite tengok anak ikan mix ni pulak bogel.... leh tahan batang dia... bapak-bapak ikan mesti suka... heheheh






Macam mana nak cari clue, senang jer, click link di bawah (warna biru), clue dah di beri, so cari huruf atau no yg di garis dan berwarna MERAH sahaja. Itulah passkeynye.






Clue : BRAND'S® InnerShine® Berry Essence is packed with 7 premium b_r_i_s from Europe and America that helps to Protect and Nourish your eyes.


Show encrypted text

There is hidden text here

Wednesday, 4 March 2015

Diratah di asrama


Aku masuk sekolah berasrama sekejap je sebelum aku kena tendang keluar dari sekolah berasrama tu sebab aku gaduh ngan senior. Terror jugak aku sebab boleh buat macam tu. Sampai kat rumah aku pulak yang kena bantai... tapi takpe, sekurang-kurangnya aku dapat pengalaman kat situ.
Lebih kurang dua bulan aku duduk kat asrama sekolah tu. Tak payahlah aku nak bagitau asrama sekolah mana tapi ada kat Johor jugak.

Masa minggu orientasi tu, macam biasalah kononnya senior nak berkenalan dengan junior. Jadi semua program berjalan macam biasa cuma pada satu petang iaitu hari-hari terakhir nak habis minggu orientasi tu berlaku sesuatu yang memang aku tak dapat nak duga.

Masa tu aku nak gi mandi, jadi aku pakai tuala jelah. Tiba-tiba member aku cakap ada senior nak jumpa aku kat stor sukan. Katanya aku tak simpan semula peralatan sukan lepas bersukan tadi. Rasanya aku dah simpan semuanya jadi aku pun dengan bertuala tu pergi ke bilik stor sukan.
Tengok macam takde orang kat situ tapi pintu tak kunci. Aku ketuk pintu walaupun pintu tak berkunci, cuba tutup je. Aku dengar ada suara tanya siapa.
"Uda ni, kata ada abang cari."

"Ha, sampai pun kau. Masuk sini cepat. Gua ada hal sikit nak cakap ngan lu ni."
Suara tu tak berapa aku nak cam. Lagipun aku kan baru je kat sini. Bila aku bukak pintu, kat dalam tu gelap. Ada lah cahaya sikit jadi bolehlah aku nampak apa yang ada kat dalam tu walaupun samar-samar. Aku terus masuk. Bilik tu bentuk 'L' jadi manalah tau kalau abang tu ada duduk kat tempat yang aku tak nampak dari pintu tu.




Bila aku melangkah masuk pintu kat belakang aku ditutup pastu dikunci. Bilik tu terus jadi gelap. Ada orang tangkap aku dari belakang.
"Kalau kau tak nak jadi apa-apa hal, jangan bising. Jangan memandai nak bagitau kat sesaper."
Aku menggigil takut. Lagipun bilik tu gelap. Mampus aku macam ni.
Lepas tu aku nampak ada dua orang lagi yang tengah tunggu. Tak nampak mukanya dengan jelas tapi memang sah sekarang ni aku ada dalam bilik yang ada 3 orang senior kat dalam tu. Aku sorang je junior.

Aku kena tolak sampai jatuh atas tilam lompat tinggi. Dua orang tu pegang tangan aku. Dia ikat ngan tali. Aku cuba meronta nak lepaskan diri tapi diaorang lagi kuat daripada aku.
Sekarang memang aku dah tak boleh nak buat apa-apa... kaki ngan tangan aku dah kena ikat. Lepas tu diaorang bukakkan tuala yang aku pakai sampai aku telanjang bogel.

Sekarang memang aku dah tak boleh nak buat apa-apa. Tangan ngan kaki dah kena ikat. Nak menjerit mintak tolong takut kena belasah pulak. Aku takde pilihan lain. Terpaksalah terima je apa yang nak jadi pada aku.

Tuala yang aku pakai tadi diaorang buat tutup muka aku. Aku langsung tak dapat tengok siapa orang yang bertiga tu. Lampu dipasang. Nampaklah bayang-bayang orang sikit tapi langsung tak dapat cam.

Lepas tu aku dapat rasakan ada tangan yang meraba-raba seluruh badan aku. Dari dada sampai ke perut. Kat kaki pun ada tangan yang meraba. Aku geli dan mengeliat sebab tak tahan geli.

Tiba-tiba dekat konek aku terasa benda licin dan panas. Aduh... diaorang ni nak buat apa dengan aku ni? Takkan sesama lelaki pun diaorang nak buat. Diaorang kulum konek aku ke? Memang takut jugak masa tu tapi ada jugak rasa geli dan sedap. Aku cuba mengeliat nak lepaskan diri.
Tapi apa yang aku dapat penumbuk tepat ke perut. Naik senak sampai nak termuntah aku dibuatnya. Jadi aku biarkan jelah. Konek aku dah stim giler masa tu sebab kena kulum. Memanglah sedap tapi takkan sampai buat aku macam tu?

Aku merayu kat abang-abang tu supaya jangan buat aku macam tu tapi tak dapat perhatian langsung. Diaorang suruh diam ada lah. Batang dah stim giler. Tunggu masa je nak meletup. Aku rasa diaorang berganti-ganti kulum konek aku kot.

Bila dah tau aku memang tak boleh nak buat apa-apa, aku ambik jalan mudah. Aku cakap kat diaorang aku tak akan bagitau kat sesaper. Aku cakap aku suka diaorang buat macam tu tapi tak puas kalau aku tak boleh nampak siapa yang buat. Aku nak jugak join keseronokkan dia orang.

"OK. gua boleh bukak tutup mula lu tapi kalau lu bagitau kat sesaper, mampuslah lu gua kerjakan."
"Tak bang. Saya janji tak bagitau kat sesaper. Lagipun sedap abang buat macam tu. Saya nak gak layan."
Tak lama lepas tu diaorang bukak tutup muka aku. Barulah aku nampak siapa orangnya. Rupanya senior yang duduk satu dorm ngan aku. Sorang tido kat katil bawah dan dua lagi kat katil sebelah. Patutlah diaorang selalu tengok aku semacam je.

Aku ingatkan diaorang nak lepaskan aku masa tu jugak rupanya dua orang tu dah sedia nak pancut kat muka aku. Diaorang tanggalkan tutup muka aku dan terus tembak, tak sempat aku nak buat apa-apa... berlendir muka aku dengan air mani diaorang. Sorang lagi masih dok kulum konek aku.
Bau air mani diaorang buatkan aku makin syok dan nak terpancut. Memang aku pancut air mani aku tapi bukan kat luar tapi kat dalam mulut abang yang tengah kulum konek aku.

Bila dia dah telah air aku semuanya dia ludah kat muka aku lak tu. Lepas tu dia lancapkan konek dia sampai pancut kat atas badan aku. Diaorang ketawa tengok aku masih terikat tak dapat nak buat apa-apa dengan muka penuh ngan air mani dan dada pun ada air mani yang banyak. Giler betul pancut sampai banyak macam tu. Tapi aku pun puas jugak. Dua minggu kat asrama ni langsung tak pernah keluarkan. Maunya tak puas.
Abang yang sorang tu tengok aku lepas tu dia cakap ngan member-member dia.



"Amacam... makanan dah sedia ni... nak kenduri ke atau nak lepas je..."
"Rileklah, biar dia macam tu dulu, jap lagi kita kenduri lah..."
Kenduri? Alamak... abislah aku macam ni...

Aku ingatkan semua ni dah habis bila diaorang semua dah pancut. Aku pun dah lepak kena ikat ni pastu aku pun pancut jugak. Takkan diaorang nak sambung buat kenduri pulak ngan aku dalam keadaan aku macam ni. Apa yang aku nak buat sekarang?

Abang Izam bagi amaran kat aku. Dia kata sekarang dah lewat petang dan dia nak aku pegi mandi dan bersihkan badan. Dia tetap bagi amaran kat aku kalau aku bagitau kat sesiapa pasal hal yang berlaku ni, diaorang akan bagi pengajaran kat aku.
"Oi budak, gua dah penat sekarang. Gua nak lu balik dorm, mandi, pastu bersihkan badan kau. Malam nanti gua nak lu datang sini semula. Ingat, jangan ada sesiapa yang tau pasal hal ni kalau tak ... taulah lu apa yang kitaorang boleh buat kat lu. Ingat tu!!!"
"Jangan lupa, bila light off malam ni, lu turun kat sini. Jangan bagitau kat sesiapa."

"Ye bang. Saya ingat," tu je yang aku boleh jawab. Lega betul. Nasib baik diaorang tak kendurikan aku sekarang. Dapatlah aku nak rilek sekejap tapi macam mana aku nak balik dorm. Tuala aku dah basah dengan air mani diaorang termasuk air mani aku. Bau dia memang harum semerbak, dah tentulah orang boleh tau.
"Sori bang, takkan nak balik dorm macam ni, nanti orang tau lah sebab diaorang boleh bau air mani ni..." Aku tanya lagi masa Abang Man bukakkan tali yang mengikat tangan dan kaki aku. Rupanya diaorang dah siap sedia. Abang Izam bagi aku seluar pendek dengan t-shirt suruh aku pakai. Jadi takdelah aku kena pakai tuala yang basah dan berbau air mani tu balik dorm. Kat dorm dia cakap aku boleh ambik tuala dia kat atas katil. Dia baru basuh dan dia pakai tuala lain.

Malam tu lepas prep habis, aku pun balik kat dalam dorm. Ada jugak member yang tanya kat aku mana aku pegi petang tadi. Takkan aku nak bagitau pulak. Selain takut kena belasah, benda tu best. Kalau boleh setiap hari kena pun aku nak. Malam ni tak tau lah apa yang nak jadi. Abang Izam ngan member dia nak jumpa aku lagi sekali. Nak pegi ke tak nak? Masa dah tinggal sikit je lagi. Aku tengok tiga-tiga abang tu dah takde kat dalam dorm masa aku balik. Mungkin diaorang tengah dok tunggu aku kot.

Sebab petang tadi dah sedap dapat pancut, rasanya malam ni aku pegi lah kot. Rasa macam teringin nak lagi pulak tapi aku takut jugak kalau dia buat benda lain. Lagipun dia cakap nak kenduri. Takpelah tengok jelah nanti apa yang jadi. Lepas light off, aku tunggu sekejap. Bila dah pasti line clear, aku pun keluar senyap-senyap untuk ke stor peralatan sukan macam yang diarahkan petang tadi.

Sampai je kat depan pintu stor ada seseorang tangkap aku dari belakang dan tutup mulut aku biar aku tak boleh menjerit. Aku jadi takut pulak masa tu. Orang tu tarik aku masuk kat dalam bilik mandi. Tempat tu gelap tapi masih ada lagi cahaya sikit-sikit daripada lampu kat luar yang memang terpasang. Bila dah sampai kat destinasi aku ditolak sampai jatuh ke atas lantai. Tak pasal-pasal basah baju ngan seluar pendek yang aku pakai masa tu.
"Bukak baju lu cepat. Gua nak tengok lu bogel depan gua..." Ntah apa-apa lah diaorang ni. Dalam gelap nak tengok aku bogel. Dah tak betul agaknya. Tapi aku ikutkan jelah. Baju ngan seluar aku diaorang ambik dan letak jauh daripada aku. Salah seorang daripada abang-abang tu pancutkan air kat aku. Tak payah nak cakap macam mana ... memang sejuk giler. Lepas tu dia bagi sabun kat aku. Dia suruh aku sabun seluruh badan aku.
"Oi... sabun betul-betul. Batang lu tu kasi stim betul. Cepat!" Aku cuma boleh mengikut je apa yang diarahkan. Macam nak menangis pun ada. Dah ler sejuk, macam mana nak bagi stim batang aku ni.

"Lambat sangat lah budak ni. Jom kita teruskan projek!" Lepas tu diaorang sabunkan badan aku. Semua sekali sampaikan diaorang nak pegang aku pun susah sebab licin.
Abang Izam arahkan aku pegang dinding macam orang kena tahan ngan polis. Aku pun buat jelah. Lepas tu dia peluk aku dari belakang. Aku dapat rasakan batangnya yang panas, besar dan keras kat punggung aku sambil menggosok-gosokkan kat lurah punggung aku. Aku yang dah stim giler masa tu cuma boleh biarkan je. Abang Lokman pulak tengah sibuk melancapkan konek aku.
Memang aku rasa geli sangat masa tu. Dia terus melancapkan konek aku. Abang Izam pulak masih lagi main gosok-gosok batangnya kat belakang aku yang licin dengan sabun mandi tu.

"Dah bang, saya nak pancut dah ni," Abang Lokman terus melancapkan je konek aku tanpa menghiraukan apa yang aku cakap sampailah akhirnya aku memuntahkan air mani aku ke arah dinding bilik mandi tu. Tapi dia tetap tak nak berhenti melancapkan konek aku. Menggigil aku menahan kegelian dan kesedapan yang teramat sangat. Aku mintak dia berhenti tapi dia tak nak jugak sebab dia cakap dia belum puas lagi menyeksa aku. Abang Lokman terus lancapkan konek aku sampailah konek aku jadi lembik semula barulah dia nak berhenti. Tak dapat aku nak terangkan macam mana keadaannya tapi memang seronok kena buat macam tu.
Sekarang sampailah masanya Abang Izam nak menikam aku dari belakang. Berdebar rasanya masa tu. Takut tapi nak.




Masa tu aku memang mentah sangat. Tak tau apa pun. Abang Izam suruh aku tonggeng supaya senang dia nak masuk batang dia. Mak oi... batang dia besar amat lak tu. Boleh masuk ke? Itulah yang ada dalam fikiran aku masa tu. Kalau aku tak nak takut diaorang paksa jugak. Nak atau tak, terpaksalah aku ikutkan je.
Punggung aku disapu dengan sabun mandi. Aku dapat rasakan sejuknya air sabun tu dan betapa licinnya punggung aku masa tu. Banyak jugak sabun yang dia sapu kat situ. Bila agak-agak dah cukup licin, Abang Izam sabunkan pulak batang konek dia. Nak bagi lebih senang masuk katanya. Sambil dia buat camtu dia cakap ntah apa-apa je pun aku tak tau.

Member yang sorang lagi tu tengok je apa yang dia nak buat. Tanpa sebarang amaran, Abang Izam cuba memasukkan batangnya ke dalam lubangku. Memang susah nak masuk. Batang dia besar amat pulak. Lepaklah aku macam ni. Sedikit demi sedikit Abang Izam masukkan batangnya ke dalam. Terasa sakit akibat benda keras tu menikam ke dalam lubang belakangku. Abang Izam berhenti sekejap. Mungkin nak bagi masa kat aku supaya bersedia untuk tujahan dia nanti.
Aku ingatkan lama sangat tapi rupanya kejap je dia buat macam tu. Abang Izam mula menarik keluar batangnya dan menolak batangnya yang seakan-akan kayu keras tu. Mula-mula perlahan je dia buat tapi lama-lama bila dah kesedapan, hayunannya semakin lama semakin laju.

"Ahh... ahh... ahh..." aku dapat dengar dia mendengus perlahan dari belakang aku.
Abang Lokman agaknya dah tak tahan tengok Abang Izam buat aku camtu dia pun bangun dan menghalakan batangnya yang aku rasa lagi besar dari batang Abang Izam ke arah mulut aku yang tengah ternganga menahan sedap walaupun sakit kena tujah macam orang gila tu.

Memang aku dah tau dia nak buat apa. Sebab tu lah aku cuba nak tutup mulut aku. Maunya tak, geli je rasanya kena kulum batang konek orang. Tapi sia-sia je apa yang aku buat tu. Sebabnya Abang Izam kilas tangan aku sampai aku tak dapat tahan sakit. Kalau aku tak bagi maksudnya dia akan buat macam tu kat tangan aku, jadi terpaksalah aku bukak mulut aku besar-besar untuk masukkan konek Abang Lokman yang besar giler tu.

Memang besar batang dia. Keras pulak tu. Nak muntah rasanya dia jolok dalam mulut aku. Memang tak boleh nak jerit ke ataupun cakap. Mulut dah penuh. Lubang pun kena jolok. Tapi sedap jugak macam tu. Atas ngan bawah sekali kena. Seksa jugak kena macam tu tapi sedap giler.
Tengah aku sibuk melayan batang Abang Lokman ngan Abang Izam, tiba-tiba datang pulak Abang Zul nak join. Tambah lagi sorang lah pulak.
Tanpa disuruh, dia pun mula menjilat biji dan mengulum konek aku yang masa tu kecik je. Sampai stim giler dia buat aku camtu. Dah habis semua sekali tak ada satu pun tempat lagi yang diaorang boleh buat aku.

Memang sedap diaorang buat camtu sampaikan aku mula nak pancut air mani aku. Abang Zul tetap teruskan apa yang dia buat dan akhirnya terpancutlah air mani aku ke dalam mulutnya yang panas dan licin berlendir tu.
"Mmm... mmm... mmm..." tu je yang aku boleh bunyikan. Mulut dah penuh.

"Ahh... ahh... ahh..." tiba-tiba Abang Lokman pegang kepala aku dan menghayunkan batangnya keluar masuk dalam mulut aku. Tak lama lepas tu dia tolak masuk batangnya dan aku dapat rasa air maninya yang banyak dan panas memancut keluar ke dalam mulut aku. Memang nak muntah rasanya tapi tak boleh sebab mulut dah tersumbat. Batangnya berdenyut-denyut dengan keluarnya air mani Abang Lokman tu.

"Telan semua sekali. Jangan mengada nak buang..." dia bagitau kat aku. Nak tak nak terpaksa lah aku telan. Pelik je rasanya. Tapi apa nak buat.
Hayunan Abang Izam pulak makin laju dan tak lama lepas tu dia pun pancutkan air mani dia kat dalam lubang bontot aku. Memang lepak giler lah. Abang Zul pun pancut jugak tak lama lepas tu dalam mulut aku. Banyak betul air mani yang aku kena telan malam tu.

Malam tu semuanya selesai lebih kurang kul 12 malam. Dekat satu jam jugak aku kena seksa ngan mamat yang tiga orang tu. Lepas tu kitaorang pun masuk dalam bilik mandi. Diaorang bersihkan badan aku macam mandikan budak kecik.

Rasa macam seronok dia orang buat macam tu. Rasa macam aku dimanjakan sepenuhnya yang memang tak pernah aku dapat selama ni.


@Akukah Lelaki Itu

Thursday, 19 February 2015

Tukang Urut 4


Jom tengok tukang urut yang suka main gym ni... konek power dan besar... tak menyesal kalau korang dapat....



I


Macam mana nak cari clue, senang jer, click link di bawah (warna biru), clue dah di beri, so cari huruf atau no yg di garis dan berwarna MERAH sahaja. Itulah passkeynye.






Clue : Pitch Perfect _



Show encrypted text

There is hidden text here

Tukang Urut 3


Banyak juga tukang urut yg datang ke malaysia cari makan ye.... tapi muka and badan diaorang meletop semua...






Macam mana nak cari clue, senang jer, click link di bawah (warna biru), clue dah di beri, so cari huruf atau no yg di garis dan berwarna MERAH sahaja. Itulah passkeynye.






Clue : Samsung GALAXY S6 _d_e


Show encrypted text

There is hidden text here

Friday, 30 January 2015

Tukang Urut 2



ok aku sajikan korang dengan tukang urut part 2 pulak.... enjoy!!







Macam mana nak cari clue, senang jer, click link di bawah (warna biru), clue dah di beri, so cari huruf atau no yg di garis dan berwarna MERAH sahaja. Itulah passkeynye.

 




Clue : _ Real Stories Of People Doing Crazy Things In The Name Of True Love



Show encrypted text

There is hidden text here

Thursday, 29 January 2015

Tukang Urut 1


ok untuk tahun 2015 ni aku mulakan dengan tukang urut... muka hensem.. sekali pandang mcm Aaron Aziz... jom kite tengok apa yg ada... :)





Macam mana nak cari clue, senang jer, click link di bawah (warna biru), clue dah di beri, so cari huruf atau no yg di garis dan berwarna MERAH sahaja. Itulah passkeynye.





Clue : No matter where you are, it's easy to enjoy exclusive offers, discounts and deals by _i_p_y using your Visa card


Show encrypted text

There is hidden text here

Tuesday, 11 November 2014

Lelaki Berbulu


hai guys pekabar? lama aku tak jengok web ni... ok la aku sajikan korang dengan lelaki berbulu ni.. enjoy k

Macam mana nak cari clue, senang jer, click link di bawah (warna biru), clue dah di beri, so cari huruf atau no yg di garis dan berwarna MERAH sahaja. Itulah passkeynye.





Clue : _ Ciri Superhero Yang Ideal Untuk Dijadikan Suami Atau Boyfriend


Show encrypted text

There is hidden text here

Monday, 20 October 2014

Adakah saiz zakar itu penting?





Soalan yang sentiasa didebatkan di kalangan lelaki mahupun perempuan. Lelaki sebenarnya sangat sensitif tentang isu ini. Saiz secara purata di kalangan lelaki asia ialah panjang 4-6 inci dan diameter 4-6inci masa tegang. Orang putih dan berkulit hitam mempunyai saiz yang lebih besar, iaitu antara 5-8 inci. Zakar yang paling panjang yang tercatat dalam rekod ialah 11 inci, ia dimiliki seorang orang berkulit hitam. Zakar mempunyai pelbagai bentuk. Fungsi zakar ialah sebagai alat menyalurkan air mani semasa bersetubuh dan membuang air kencing. Ia terdiri daripada 2 korpus karvenosum dan 1 korpus spongiosum yang meyaluti salur kencing (urethra). Korpus karvenosum memainkan peranan yang sangat penting sebab ia merupakan struktur yang mengeras masalah darah alir ke dalamnya. Ia merupakan faktor penentuan saiz dan bentuk zakar seorang lelaki. Ia boleh di panjangkan lagi selepas urut yang betul ( tapi saz lilitan akan jadi kecil sebab tisu dalam korpus karvenosum telah mengalami koyakan yang kecil masa mengurut. Itulah sebabnya selepas urut, biarkan zakar itu berehat seketika.) Saiz itu mungkin penting atas alasan kosmetik, tapi saiz yang besar tapi tidak tegang tiada gunanya. Pada pendapat saya, saiz yang sederhana tapi tegang merupakan saiz yang ideal. Sekiranya saiz anda tergolongan dalam katogori kecil, jangan risau, asalkan anda dapat melakukan seks dan dapat memuaskan pasangan anda, itupun sudah cukup. Tidak semestinya zakar yang besar itu yang paling baik. Saya hendak menekan di sini bahawa kekerasan dan tahan lama merupakan faktor yang paling penting, dan bukan saiz!

Buah Zakar (testes)






Semua lelaki mempunyai sepasang buah zakar yang disaluti skrotum. Ia berfungsi untuk menghasilkan air mani yang cukup dan subur untuk persenyewaan. Ia merupakan organ endokrin menghasilkan hormon lelaki iaitu testoteron, untuk tujuan perkembangan ciri kejantanan dan pembesaran alat kelamin, serta merangsang keinginan untuk seks. Ia berada di luar tubuh sebab air mani (sperma) perlu dihasilkan pada suhu yang lebih rendah daripda tubuh badan, iaitu suhu 34 - 36 C. Pemakaian seluar dalam yang ketat akan menyebabkan testes terlalu dekat dengan tubuh dan suhunya meningkat. Sperma tidak dapat dihasilkan dalam suhu ini dan menyebabkan kemandulan. Bekerja atau berdekatan dengan tempat kerja yang panas seperti dapur masak, walding, loji pemanasan, mesin panas untuk masa yang panjang akan menyebabkan kemandulan atas sebab yang sama. Ada segelintir lelaki hanya mempunyai sebiji testis sahaja sejak lahir atau sebab trauma. Mereka ini masih subur sebab manusia hanya memerlukan sebiji testis sahaja untuk menghasilkan air mani.

Thursday, 16 October 2014

Nak Jadi Model


Berjinak-jinak nak jadi model... jom kite nengok...


Macam mana nak cari clue, senang jer, click link di bawah (warna biru), clue dah di beri, so cari huruf atau no yg di garis dan berwarna MERAH sahaja. Itulah passkeynye.






Clue : Think you can do better than them? They'll _r_v_ you wrong.



Show encrypted text

There is hidden text here

Wednesday, 17 September 2014

Nice Head


Ada org kasi aku pic budak ni... konek leh tahan kepala cendawan.. jom tengok...






Macam mana nak cari clue, senang jer, click link di bawah (warna biru), clue dah di beri, so cari huruf atau no yg di garis dan berwarna MERAH sahaja. Itulah passkeynye.





Clue : k_c_l_a_ kulit



Show encrypted text

There is hidden text here

Wednesday, 20 August 2014

Lelaki Sasa


cuba korang bayangkan bagai mana saiz konek abg sasa ni? kalau nak tau jom scroll ke bawah..





Macam mana nak cari clue, senang jer, click link di bawah (warna biru), clue dah di beri, so cari huruf atau no yg di garis dan berwarna MERAH sahaja. Itulah passkeynye.






Clue : u_f_i_n_e_



Show encrypted text

There is hidden text here

Sunday, 17 August 2014

Lelaki Cute


hai geng.. lama rasanye tak update blog ni. ok la aku sajikan dengan dak cute ni dulu...



kalau nak tengok gambar-gambar dia yang lain klik la link kat bawah ni.. something special for you guys..


Macam mana nak cari clue, senang jer, click link di bawah (warna biru), clue dah di beri, so cari huruf atau no yg di garis dan berwarna MERAH sahaja. Itulah passkeynye.





Clue : The next time you are in Australia, go on a f_o_i_ hunt.


Show encrypted text

There is hidden text here

Saturday, 17 May 2014

Monday, 5 May 2014

Hisap konek sepupu



Bulan lepas,sepupuku Zamri datang kerumahku untuk bercuti.Dia ingin menghabiskan cutinya beberapa hari diKL ni.Untuk menemaninya disini,aku terpaksa mengambil cuti beberapa hari untuk membawanya bersiar-siar.Sebenarnya Zam bukan pertama kali berkunjung ke KL,sudah beberapa kali dia kesini,tetapi kali ni,dia ingin menginap saja dirumah aku.Jadi aku terpaksa menunggunya distesen bas dan bawanya terus kerumah aku.Keesokkan harinya,aku dan dia pergi merayau-rayau disekitar bandar KL sambil dia pergi membeli belah.Sehari suntuk aku bawa dia berjalan sampai naik penat aku dibuatnya.Pada hari seterusnya,pagi-pagi lagi dia dah bangun.Dia tidur dibilik tamu,bersebelahan dengan bilik anak aku.Pagi tu,sedang aku tidur,tiba-tiba,aku terasa kain selimut aku di selak orang.Aku terjaga,dan nampak zam berdiri ditepi katil dengan hanya memakai tuala dipinggangnya.Ha,zam!pagi-pagi lagi dah bangun nak pergi mana?tanya aku dalam keadaan samar-samar.Pagi apa bang,dah pukul 10 ni,jawabnya.Kakak kau nak pergi pasar?tanya aku lagi. Dah,bang,katanya. Zam terus duduk ditepi katil dan aku yang dari tadi bertiarap kini terpaksa telentang mengadap dia.Penat bang semalam berjalan?tanya dia.Apakah tidak,sehari suntuk berjalan,mana tak penat sampai naik sakit badan dan kaki aku dibuatnya,aku menjawab.Tiba-tiba,aku pun bangun dan menyandar dikatil.Zam,boleh tolong abang tak?tanya aku.Apa dia,katanya.Kau tolong urutkan kaki dan belakang abang ni,rasa macam sakit-sakit,tolong urutkan.Kau ambil minyak diatas meja tu,pinta aku nak suruh dia urutkan badan aku yg rasa sengal-sengal dan kram pasal banyak jalan agaknya.LAlu dia pun pergi mengambil minyak dan duduk balik dikatil. Aku pun tarik keluar selimut yg aku pakai.Hai,bang!tidur pakai spender aje?tiba-tiba ditanya.Ah..ya,abang memang selalu tidur pakai spender aje. Tak suka pakai baju atau seluar,senang.Lagi pun,kalau tidur macamni kan,darah senang berjalan.Lagi satu,kalau tidur pakai spender aje,nak main pun senang,tak banyak buang masa nak bukak baju.Kakak kau pun kalau tidur biasanya,berkemban aje,biasalah,orang dah kawin.Kau nanti kalau dah kawin baru kau tahu,kata ku.Ha,mana nak urut dulu,tanya dia.Kau urut kaki betis aku ni,dah kram ni,kata ku.LAlu dengan perlahan dia pu mula urut betis aku.Sambil urut kami pun sempat berbual-bual.Zam ni,baru berusia 21 tahun,masih muda.Maknya adalah maklong aku tinggal di kampong. Dia bekerja sebagai kerani store di Pasaraya disana.Kalau nak tahu,muka si zam ni,ada mirip macam amir,vocalist kumpulan UK. Dengan potongan rambutnya ala armani,sebiji macam dia.cuma si zam ni tinggi sikit.Sedang dia mengurut kaki aku,tiba-tiba dia bersuara,Hai bang!takkan stim kot?Aku pulak pada hari tu,pakai spender renoma aku berwarna putih,jadi nampaklah bentuk batang konek aku yg lagi menegang dalam spender.Biasalah,pagi-pagi konek selalu stim,jawab aku seloroh.Lepas urut dibetis,dia urut pulak peha aku.Dia pun naik atas sikit kekatil aku bila tiba-tiba kain tualanya terburai terbukak.Rupanya dia tak pakai seluar dalam dan kelangkabut dibuatnya.Aku tersenyum bila lihat gelagatnya. Ah,bukak aje tuala tu,bukan ada orang lain,apa yg nak dimalukan,bukan ada orang lain nampak.Dengan abang pun kau nak malu,kata ku.Nampak batang koneknya yg separuh tegang.Boleh tahan jugak batang koneknya,besar jugak.Dia pun campakkan tualanya ketepi katil dan terus sambung urut peha aku.Zam,kau tanggalkan spender aku,dan tolong urut dicelah-celah peha aku,kata ku.Dia pun dengan perlahan lurutkan spender aku dan terlantur keluar batang konek aku.Boleh tahan jugak,batang konek abang ya,katanya.Aku hanya tersenyum lalu jawab,batang konek kau pun boleh tahan besar jugak. Tapi batang abang lagi besar,panjang pulak tu,untung kakak datang laki konek besar,katanya.Yang ni pun nak urut jugak,tanya dia sambil mengenggam batang konek aku yg dah keras menegang semacam dan mengurut-urutnya.Kalau kau nak urutkan,apasalahnya,tapi jangan sampai terpancut sudah,kataku.Lalu dia pun pelan-pelan mengurut batang konek aku sambil meraba-raba kedua buah pelir aku.Aku nampak batang konek dia pun dah mula stim mengeras. Zam,tiba-tiba aku tanya setakat nak tahu,kau pernah hisap konek?Tak pernah bang,tapi dulu masa kat asrama,zam biasa nampak budak-budak kat sana selalu hisap konek kat bilik mandi.Dah selalu sangat zam nampak.Mereka buat macam dah jadi perkara biasa,tanpa segan-segan lagi.Lepas hisap konek,biasanya mereka terus melancap konek masing-masing.Kami kat sana dah tak kisah lagi.Nampak macam best gitu,tapi tak pernah try,katanya.Zam kalau nak rasa,ha!hisaplah batang konek abang,baru tahu macamana rasanya,kataku nak menduganya. Tak mahulah bang,tak biasalah bang,katanya.alah,bukannya susah,masukkan aje dalam mulut lepas tu kulumlah,kata ku.Aku tengok dia macam serba salah sambil mengurut-urut batang konek aku.Tiba-tiba dengan perlahan,dia pun masukkan batang konek aku kemulutnya dan terus mengulumnya.Ah,boleh pun.Jaga,jangan kena gigi,nanti luka pulak konek abang,kata ku mengusiknya.Dia pun terus menghisapnya sampai kehujung batang aku.Aku tengok,dia mecam nak tersedak dibuatnya,maklumlah first time.Dikeluarkan sekejap batang konek aku dan terus menjilat kepala konek aku membuat aku mengeliat tak boleh tahan dia punya stim,terangkat .Boleh tahan jugak si budak kampong ni hisap konek aku.Dipegangnya batang konek aku keatas dan lalu menjilat pulak bulu-bulu jembut aku yg lebat tu dan terus kebahagian buah-buah pelir aku membuat aku tersentak tak tertahan.Batang konek,pagi-pagi kalau kena hisap,puh...punyalah syiok,tak terkata.Itu sebab,kadang-kadang,aku selalu suruh bini aku hisap batang konek aku bila pagi-pagi lebih-lebih lagi selepas subuh,bila batang konek lagi menegang,kalau kena hisap time tu,bukan main stim lagi. Zam,masih lagi menyonyot batang konek aku sambil sebelah tangannya pulak sekali-sekali mengurut batang koneknya yg dah keras menegang. Kerana stim sangat,sampai mengeluh,zam,hisap...zam hisap konek abang zam,abang dah tak tahanni sambil mataku layu semacam.Tiba-tiba,aku teriak,zam its comin,zam...its comin!Zam pun terus mengeluarkan batang konek aku dari mulutnya dan terus melancapkan konek aku dengan lajunya,macam nak tercabut konek aku dibuatnya.Nah kau...terpancut-pancut airmani aku bertaburan di katil.Lepas tu,aku pun suruh zam baring dan langsung mencekup batang koneknya dan terus menghisapnya.Zam jadi tak tentu arah bila batang koneknya aku hisap.Menggelapar macam ayam kena sembelih.Terangkat-angkat badannya dan matanya aky tengok dah layu tahan stim. Aku sedut-sedut kedua buah pelirnya dan menarik-narik bulu jembutnya membuat dia mengeliat semacam.Tiba-tiba,tak sampai beberapa minit,terpancut airmani,tak sempat nak bilang.Aku pun terus menelan airmaninya dan ada jugak yg meleler dimulut aku.Aku dan zam baring bersebelahan,lemah.Hai,cepat nah terpancut,zam,tanya aku.Tak biasa kena hisap.Inilah pertama kali orang hisap batang konek zam dan nilah pertama kali zam hisap batang konek orang.Melancap biasalah bang,jawabnya terketar-ketar.Macamana rasa,best tak?tanya aku. Mula-mula rasa macam nak muntah bila kena anak tekak,tapi lama kelamaan syiok jugak dan bila batang konek kena hisap pulak,rasa ngilu semacam tapi dia punya stim,mak oi...terangkat,power,jawabnya.Nah..tu sebablah,budak-budak kat asrama tu,selalu macam tu,nak lepas kan gian,kata ku sambil ketawa.Abang pulak,biasa ke hisap batang konek?tanya dia.Abang memang biasa hisap konek members abang.Hai,asyik main bini aje,sekali-sekali nak jugak tukar selera pulak,jawab aku sambil bangun untuk hisap rokok.Dah zam,pergi mandi cepat.Nanti kakak kau balik nanti,tengok kita dua-dua bogel,lain pulak jadinya,kataku.Zam pun bangun dan capai tualanya lalu sangkut dibahunya dan terus pergi mandi. Sebelum pulang selepas beberapa hari bercuti di sini,dia mengucapkan ribuan terima kasih untuk segalanya pada aku sambil tersenyum... :)

@Akukah lelaki itu

Tuesday, 22 April 2014

Terkeluar di sebalik Boxer


Ada apakah di sebalik boxer LELAKI? Jom kita tengok....


Macam mana nak cari clue, senang jer, click link di bawah (warna biru), clue dah di beri, so cari huruf atau no yg di garis dan berwarna MERAH sahaja. Itulah passkeynye.






Clue : m_c_ land



Show encrypted text

There is hidden text here

Monday, 7 April 2014

Abang boxer

Abang-abang seksi hanya ber boxer... mcm besar je... mcm menarik je... mcm sedap je..

Macam mana nak cari clue, senang jer, click link di bawah (warna biru), clue dah di beri, so cari huruf atau no yg di garis dan berwarna MERAH sahaja. Itulah passkeynye.






Clue : Korean a_t_m_k_r_ have come a long way from transforming themselves as the underdog into a worthy competitor up against their Japanese and continental counterparts.


Show encrypted text

There is hidden text here

Friday, 7 March 2014

Suami orang


Aku kenal abg ni kat fb.. dia dok penang... satu hari aku pergi la ke penang nak jumpe abg ni.. "gigih kan" 3 hari aku kat sana.. dan selama 3 hari tu jugak la aku dilayan dengan baik.. aku penuhkan aktiviti aku dengan dia.. termasuk lah aktiviti sex.. pelbagai skill kami cuba.. dia sungguh romantik... bile aku lik kl srmula.. aku mulai rindu kan dia... adakah aku telah jatuh cinta? argh rindunye... perlukah aku lepas lelaki seperti dia? tetapi dia telahpun berkahwin dan mempunyai anak... sanggupkah aku bermadu?




Macam mana nak cari clue, senang jer, click link di bawah (warna biru), clue dah di beri, so cari huruf atau no yg di garis dan berwarna MERAH sahaja. Itulah passkeynye





Clue : Just when you think you've got it f_g_r_d out when you graduated. Now you have to think about where to build your career!



Show encrypted text

There is hidden text here

Sunday, 23 February 2014

Please don't call my friend a gay because he is metrosexual


Hi and a very good evening..This entry would be the last entry for today and suddenly I was just thinking of a friend of mine who has always been accused as gay.It is because my friend's style is more updated,the way he wears his clothes,the way he talks,the way he washes his face and so on.People might misunderstand that he must be a gay while for me he is a metrosexual.Therefore,for those people who are still confused the differences between METROSEXUAL and GAY,please read the article.I hope now you can differentiate between gay and metrosexual people...

Metrosexual Vs Homosexual
How far can metrosexuality go without mistakenly crossing the path of homosexuality?Trying to pin down the exact point of departure between a fashion savvy metrosexual and his man-loving homosexual counterpart can be like splitting hairs. It is like questioning which one is more brutal, Alien or Predator?Or who is more psycho, Freddy or Jason?Metrosexual is the popular word used to describe the modern man with a high disposable income who pays great attention to his appearance. They’re no longer only found between the covers of fashion magazines, on television or in gay bars, metrosexual men are everywhere now—and they’re always so busy grooming.



Out of the way, women! If you think you have achieved equality with men in professional or social spheres, you’re forgetting something. Men today are rapidly catching up in the vanity race and might soon be as pretty as you are! Forget that wet and sticky pomade from the past, today men’s lifestyle nourishment centres around malls, clubs, spas, gyms, beauty clinics and hairdressers.


Some women find that the metrosexual man is more tender hearted than his ‘ordinary’ counterpart. I am not surprised though, whose heart wouldn’t go to putty after constant pampering with lulur, or a traditional lightening body scrub, a wax here and there; oh, and don’t forget the cucumber patches to help maintain the shine of the window to his soul. Surely they’ll understand women’s feelings and how to treat them better after being treated like one. But how far can this metrosexuality go without mistakenly crossing to the other side...homosexuality?



With careful observation and a bit of extra common sense, you can spot the difference between these two types of vain men.Ladies, you may want to take some notes if you think your boyfriends’ or husbands’ metrosexual-o-meter might have gone just a bit too far. Let’s explore how to tell when his dedicated urbaneness has taken a turn down bent street.

Is he really just a metrosexual? Or is he a bit metrosexual and a bit homosexual? Bare in mind, not all facts stated below are 100% guaranteed, but it helps to know if your guy prefers James Bond or Elton John.
If he’s often overly fussy, like a cockatoo, about aesthetics and behaviours (such as neatness, decoration or public services) or he gets hysterically happy receiving gifts related to body treatment products (such as body lotion, exclusive shaving cream and after shave, perfume, etc), there’s an 88% chance he’s homosexual.
Pay attention to the way he arrange his tops. Size wise, if it’s semi-fitted, that’s acceptably metrosexual, but if it’s so tight you can see the curves of his gym-toned body, he’s most likely pitching his tent for the gay camp.
Also watch if he pops the collar of his polo shirt, or ‘tries’ to look preppy by wrapping a sweater around his neck just for the heck of having a ‘focal point’, then he’s 99.5% gay. Flat front trousers serve both categories, they are the most commonly seen, but it’s just indicating a modern silhouette and should be considered standard for this matter.


Watch out for his selection of accessories. A metrosexual man will choose fashionable items that are rather functional and most importantly practical. If you see him carrying the ‘it’ tote bag (no matter if it’s made from canvas or crocodile leather), wearing shoes that are too pointy or too shiny, has reshaped eyebrows and flaunts coloured contact lens, I’m sorry ladies, you can say “buh-bye gay!” to him now.Too much perfume can increase gayness 45%, but if you see any evidence of whitening cream or concealer in his toiletries, beware of the 80% possibility he prefers the company of gentlemen.

A ‘Dragon Ball’ hairstyle indicates over the top funkiness, which is simply a style gone passe, but when it comes with bits of fringe and Liza Minelli sideburns, and especially if it has been highlighted here and there, then you’re looking at 92% chance he’s not just ‘with it’.

Shaved armpits sometime present cleanliness, but don’t you think it’s a bit girlie for guys? Don’t worry too much if he’s bulky on the top but has a pair of tooth picks for legs. It’s quite common for the metrosexual gym bunny to concentrate too much on the upper-body and forget to exercise the legs.



Elements of pop culture can be expressed through a dashing of girlie colours on his shirt, tie or underwear and the appearance of dear cartoon character on his belongings can raise the queer factor 60%.Last but not least, observe his so-called art collection, be it sculpture, painting or photography. If you find pieces inspired by the male body, then I rest my case right now.It’s the world’s modernisation trend that demands men make themselves their own object of desire and pride. But its their lifestyle orientation that causes us confusion in recognising which of them is straight, bisexual, or gay.

No matter if you have a low opinion of metrosexuals, who can hate them when everyone can enjoy the benefits? There’s less problems with men’s style, they smell good and neatness is not such an issue anymore. Not to mention the esthetics that delight our eyes. These are ‘bonus’ elements from just being plain macho.
Instead of sticking to the stereotypical old fashion man that can be dominating sometimes, perhaps you want to opt for metrosexual man who will probably just dominate your shelf space in your bathroom?I know you wouldn’t mind sharing your feminine essentials with your metrosexual partner, so do the math, if his average percentage of H&M-esque is still below 50%, then you have nothing to worry about. (By DIAZ In Jakarta/ The Jakarta Post/ AsiaNews)




 Shhhhhhhhh!!!!!!also sometimes get confused between metrosexual and gay people since most of the activities especially the cleanliness are shared and done by both of them...Bye!

Wednesday, 19 February 2014

My dick..body.. and hole

Atas permintaan ramai dan aku rasa bermurah hati nak show body, konek dan lubang jubur aku untuk tatapan peminat blog aku.

gambar ni aku akan delete bile2 masa... jadi tengok la puas2 hehehheeh


Macam mana nak cari clue, senang jer, click link di bawah (warna biru), clue dah di beri, so cari huruf atau no yg di garis dan berwarna MERAH sahaja. Itulah passkeynye.






Clue: Kita lebih mudah nak dpt _o_e_t viral


Show encrypted text

There is hidden text here

Friday, 14 February 2014

Thursday, 13 February 2014

Asshole


Lubang mana pilihan hati? salah satu gambar adalah gambar lubang jubo aku.. cuba teka.. hehehhe


Macam mana nak cari clue, senang jer, click link di bawah (warna biru), clue dah di beri, so cari huruf atau no yg di garis dan berwarna MERAH sahaja. Itulah passkeynye.





Clue: GALAXY Tab S - Just the ideal working c_m_a_i_n you have been looking for! Buy now and get a FREE Bluetooth Keyboard to enhance your productivity!


Show encrypted text

There is hidden text here

Tuesday, 11 February 2014

Saiz zakar


Satu sindrom yang melanda orang kita adalah saiz seorang lelaki memainkan peranan yang cukup penting. Ia amat penting bagi pemikiran lelaki ataupun wanita. Betul kah?




Sekarang ini ada bermacam2 keluaran untuk membesarkan penis. Ada bermacam2 jenis~ krim, pam, minyak, urutan dan sebagainya.

Kewujudan produk2 seperti ini adalah disebabkan permintaan yang tinggi dikalangan kaum lelaki. Dan mereka bertindak seperti ini kerana mereka merasakan saiz penis mereka perlu dibesarkan untuk kepuasan keegoaan mereka mahupun untuk kepuasan wanita mereka.



Adalah dipercayai saiz bagi orang asia adalah 5-7 inci, eropah 6-12 inci dan afrika pula bersaiz 6-16 inci. hahahhahahaha....

tetapi hakikatnya ada manusia yang benar2 menggemari penis lelaki ini. Wanita dan lelaki homoseksual sememangnya amat menggemari penis lelaki ini.



Ada juga kepercayaan bahawa lelaki yang gelap atau hitam kebiasaannya memiliki penis yang panjang dan runcing... benar atau tidak tak tahulah..


@Akukah Lelaki Itu

Monday, 10 February 2014

Anak ikan bogel


Comelnye anak2 ikan berbogel... bulu2 halus jer... layan ok...


Macam mana nak cari clue, senang jer, click link di bawah (warna biru), clue dah di beri, so cari huruf atau no yg di garis dan berwarna MERAH sahaja. itu ler passkeynyer





Clue : Choose from any of t__s_ plans that offer you all the Internet that you need at 4G LTE speed and FREE Wi-Fi.



Show encrypted text

There is hidden text here