nuffnang

Thursday 18 July 2013

Perempuan Juga Melancap...



Melancap sering dilakukan karena adanya dorongan seksual dan keinginan diri untuk melepaskan hasrat stim tu. Kebanyakan orang yang melancap memang adalah terdiri dari kaum macam gua, lelaki.

Tapi sebenarnya perempuan jugak banyak yang suka untuk melancap.
Survey dari member2 perempuan gua, dengan cara melancap boleh mendapatkan kepuasan yang lebih daripada beromen ngan lelaki.

Theyalls cakap theyall melancap ni sebab theyall tak sampai klimaks (orgasme) kalau beromen ngan laki.
Sebabnye perempuan ni amek masa sket nak sampai orgasme daripada lelaki.

So tak heran kalau perempuan ni sering kecewa sebab tak sampai klimaks lagi lelaki dah pancut.
Nah, macamne cara-cara perempuan nk rasa nikmat melancap ?

1. Jika youall tengah melancap, ada baiknya youall menjarakkan waktu satu jam, dua kali dalam satu minggu dan sebaiknya juga melakukan pada tempat yang sunyi dan bebas gangguan.

2. Memakai sabun faveret kesukaan youall. Nikmatilah dengan cara memberikan sabun pada seluruh badan dan memberikan rangsangan pada area tetek dan area tempat mudah terangsang yg lain.

3. Berilah tubuh youall dengan sentuhan yang lembut dan fokus pada bahagian badan youall yang mudah terangsang.

4. Apabila youall melancap di dalam bilik, pastikan suasana sejuk dan nyaman bagi youall. Youall juga boleh pasang lagu2 yang youall suka dan kemudian berbaring kat tilam dan mula berikan sentuhan rangsangan yang youall sukai.

5. Youall nk something yang lebih stim? Sapukan baby oil pada sekitar area tetek dan leher. Berilah sentuhan tangan dan baby oil dengan cara perlahan dan nikmati rangsangan yang akan youall rasakan.

6. Slow2 youall juga boleh masukkan jari youall pada bagian area yang paling sensitif. Biarkan sentuhan pada area perut dan gunakan baby oil pada area antara kaki youall.

7. Masukkanlah jari youall pada lubang vagina(sendiri faham kn? ade blaja kan kt sekolah dulu). youall perlu untuk merenggangkan otot youall pada seputar jari. Dengan cara pelan-pelan youall membuka perenggangan vagina, ini akan memberikan banyak sensasi lebih bagi youall.

8. Kemudian youall dapat mulai menggerakkan secara melingkar pada area klitoris(sendiri faham kn? ade blaja kan kt sekolah dulu). Janganlah youall cepat-cepat, semakin lama youall fokus maka youall akan mendapatkan kesenangan dan juga semakin membuat nafas youall semakin cepat menerima sensasi yang luar biasa.

9. Youall juga dapat memikirkan atau membayangkan sesuatu yang buat youall stim. So sensasi kenikamatan youall semakin lebih hebat dan erotis.

10. Youall perlu untuk mengatakan pada diri sendiri bahawa tubuh youall perlu sentuhan cinta dan kenikmatan. Apabila youall memang belum mencapai kenikmatan puncak, youall boleh cuba untuk memakai vibrator, dan kemudian biarkan naluri youall berjalan dengan sendirinya.


Itulah beberapa cara yang boleh dilakukan oleh perempuan untuk sampai dan rasa kenikmatan time melancap. Masih banyak cara lain yang boleh dilakukan perempuan untuk melancap. Hal ini disesuaikan dengan mood dan keinginan serta fantasi yang sedang diinginkan.

@PutraNakal

No comments:

Post a Comment