nuffnang

Wednesday 10 July 2013

Alat Yang Mampu Mengawal Suami/Top Dari Curang


Bagi kaum wanita/bottom mungkin tidak ada yang lebih menyakitkan hati apabila mengetahui pasangannya berlaku curang. Pastinya kecurangan sang suami/top sentiasa berlegar di fikiran malah mengisi setiap minit yang berlalu.


Yelah setelah segala-galanya sudah diberikan. Kasih sayang, makan minum terjaga, perhatian dan tanggungjawab sebagai isteri/bottom tidak pernah diabaikan. Pucuk pangkal, suami/toplah segala-galanya. Namun sang suami/top masih berlaku curang. Di mana silapnya?


Namun begitu, setiap permasalahan pasti ada jalan penyelesaiannya kan. Atas daya kreativiti manusia maka telah lahirnya sebuah alat yang mampu mengawal suami/top anda dari berlaku curang.


Jom kita lihat alat yang dikatakan mampu mengelakkan suami/top dari berlaku curang :-




Apa pendapat anda tentang alat ini? Dapatkah alat ini mengawal sang suami/top dari berlaku curang? Jangan tanya saya bagaimana alat ini digunakan. Masing-masing dah besar kan. Faham-faham sajalah..


Sebenarnya banyak cara untuk mengawal sang suami/top dari berlaku curang. Tak semestinya menggunakan alat ini kan. Yang penting kedua-dua pihak perlu memainkan peranan dalam membina keharmonian dalam rumah tangga supaya tidak timbul soal orang ketiga.


Fikir-fikirkanlah..

@PutraNakal

No comments:

Post a Comment