Digital clock

nuffnang

Friday, 7 March 2014

Suami orang


Aku kenal abg ni kat fb.. dia dok penang... satu hari aku pergi la ke penang nak jumpe abg ni.. "gigih kan" 3 hari aku kat sana.. dan selama 3 hari tu jugak la aku dilayan dengan baik.. aku penuhkan aktiviti aku dengan dia.. termasuk lah aktiviti sex.. pelbagai skill kami cuba.. dia sungguh romantik... bile aku lik kl srmula.. aku mulai rindu kan dia... adakah aku telah jatuh cinta? argh rindunye... perlukah aku lepas lelaki seperti dia? tetapi dia telahpun berkahwin dan mempunyai anak... sanggupkah aku bermadu?




Macam mana nak cari clue, senang jer, click link di bawah (warna biru), clue dah di beri, so cari huruf atau no yg di garis dan berwarna MERAH sahaja. Itulah passkeynye





Clue : Pick your favourite b_o_b_



Show encrypted text

There is hidden text here

12 comments:

  1. nak tgk vdo awk maen ngan die..hehe

    ReplyDelete
  2. mmg patut jatuh cinta.. abah muda ni cute.. suka gak..

    ReplyDelete
  3. wat pe bermadu, sakit ati jeee, yg single stil melambak..

    ReplyDelete
  4. betul jugak tu... tapi dia baik :(

    ReplyDelete
  5. dia ddk mana? boleh bg fb dia tak?

    ReplyDelete
  6. Mne link biru nie. Abg admin

    Nk tgk juga.. Letak semua link tu

    ReplyDelete
  7. Kat link biru tuk "suami orang" ni?

    ReplyDelete
  8. Mana link biru tuk "suami orang" ni?

    ReplyDelete